مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد - تکفارس 
مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد - تکفارس 

مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد

علیرضا داداش زاده
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - 13:20
مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد - تکفارس 

مشخصات گوشی هواوی Honor 10 انتظار می‌رفت که در تاریخ ۱۵ می بطور جهانی منتشر شود اما به تازگی اطلاعات زیادی از این گوشی توسط تنظیم کننده چینی TENAA منتشر شده است. پرچم‌دار بعدی Honor از تراشه Kirin 900، صفحه نمایش بلند بریده شده و آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد.

مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد - تکفارس 

Honor 10 از ۴ نوع پیکر بندی استفاده خواهد کرد که شامل، COL-AL10، COL-TL10، COL-AL00 و COL-TL00 خواهد بود. سیستم روی تراشه این گوشی توسط مدل خود شرکت هواوی یعنی HiSilicon ساخته شده است و از یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس حداکثر ۲٫۳۶ گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. حافظه رم آن ۴ یا ۶ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن در ۲ مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

پنل جلویی گوشی دارای یک بریدگی خواهد بود که دوربین جلویی و هدفون را می‌پوشاند، دقیقا مانند سری گوشی‌های هواوی P20. گوشی Honor 10 دارای صفحه نمایش با رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ به همراه نسبت ابعاد ۱۹ به ۹ و سایز صفحه نمایش این گوشی ۵٫۸۴ اینچ و به احتمال فراوان از نوع LCD خواهد بود.

Honor 10 همانطور که در مدل قبلی دیدیم، به همراه دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد. سنسور این دوربین‌ها ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسل خواهد بود که دارای حالت تقسیم بندی تصویر معنایی می‌باشد. این بدان معنی است که Honor 10 از قابلیت تشخیص چند صفحه در یک عکس واحد بهره می‌برد  که توسط توانایی‌های هوش مصنوعی تراشه Kirin 900 پشتیبانی خواهد شد.

مشخصات گوشی هواوی Honor 10 توسط TENAA تایید شد - تکفارس تمامی گوشی‌های هواوی در طی چند سال اخیر  با یک رابط کاربری با قابلیت‌های سفارشی گسترده عرضه شده است که Honor 10 هم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی از رابط کاربری EMUI 8.1 به همراه اندروید ۸٫۱ اوریو منتشر می‌شود. ظرفیت باتری آن ۳۳۲۰ میلی آمپر است که به احتمال زیاد از قابلیت شارژ سریع هواوی بهره خواهد برد.

Honor 10 در تاریخ ۱۹ آوریل در چین معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید