گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس 
گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس 

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد

علیرضا داداش زاده
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - 11:02
گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس 

سونی اولین گوشی خود را با دوربین دوگانه یعنی Xperia XZ2 Premium معرفی کرد. این گوشی از تراشه Snapdragon 845، صفحه نمایش ۴K HDR و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین قابلیت عکاسی در محیط‌های بسیار کم نور را نیز دارا می‌باشد.

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با تکنولوژی TRILUMINOS و رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ و نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ در این گوشی قرار گرفته است. این صفحه نمایش بین یک محافظ ۲٫۵ بعدی گوریلا گلس و قاب پشتی شیشه‌ای، پیچیده شده است. گوشی از طراحی Ambient Flow که پیشتر در گوشی‌های Xperia XZ2 و XZ2 Compact معرفی شده بود، بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت هم در زیر دوربین دوگانه گوشی در قاب پشتی قرار دارد.

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس دوربین اصلی گوشی از یک سنسور ۱۹ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچی Exmor RS با دیافراگم f/1.8 به همراه پیکسل‌های ۱٫۲۲ میکرو متری استفاده می‌کند. دوربین دوم از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچی تک رنگ استفاده می‌کند که برای شرایط نوری کم به کار می‌آید. دوربین دوم از دیافراگم f/1.6 و پیکسل‌های ۱٫۵۵ میکرو متری بهره می‌برد. دوربین دوم با دوربین اصلی ادغام می‌شود که کیفیت عکاسی را افزایش دهد. سونی در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ بروزرسانی‌ای منتشر می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد به صورت انحصاری بوسیله دوربین دوم، بطور تک رنگ عکاسی کند و همچنین بواسطه‌ی آن، عکس‌هایی با پس زمینه بلوری تهیه کند. ماژول دوربین و Fusion ISP که در نمایشگاه MWC معرفی شده بودند، راهشان را به XZ2 Premium باز کرده‌اند و کاربر می‌تواند با ISO 51200 عکاسی و ISO 12800 فیلم‌برداری کند.

دوربین سلفی هم تغییرات خوبی داشته است و از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ۱/۳٫۰۶ اینچی Exmor RS استفاده می‌کند و می‌تواند حساسیت دوربین را تا ISO 3200 برساند.

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس سونی Xperia XZ2 Premium از شارژ سریع نسخه ۳ برای باتری ۳۵۴۰ میلی آمپری خود بهره می‌برد. همچنین حالت STAMINA در آن وجود دارد که در ذخیره باتری کمک شایانی می‌کند.  XZ2 Premium از جک ۳٫۵ میلی متری صدا بهره نمی‌برد و روند دیگر کمپانی‌ها مانند اپل و سامسونگ را پیش می‌برد.

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس گوشی سونی Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۴K HDR راهی بازار خواهد شد - تکفارس ابعاد این پرچم‌دار ۱۵۸ * ۸۰ * ۱۱٫۹ میلی متر و ضخامت آن ۶٫۵ میلی متر خواهد بود. وزن آن نیز تقریبا سنگین است و ۲۳۶ گرم می‌باشد.

سونی Xperia XZ2 Premium در تابستان ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و همچنین از اندروید ۸ اوریو استفاده خواهد کرد. این گوشی در رنگ‌های مشکی کروم و نقره‌ای کروم عرضه خواهد شد. سونی فعلا حرفی از قیمت آن نزده است اما انتظار می‌رود که در زمان نزدیکی عرضه این قیمت معلوم شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید