سامسونگ Galaxy J2 Pro گوشی هوشمندی بدون اینترنت، که اساسا برای دانش آموزان کره جنوبی رایگان است - تکفارس 
سامسونگ Galaxy J2 Pro گوشی هوشمندی بدون اینترنت، که اساسا برای دانش آموزان کره جنوبی رایگان است - تکفارس 

سامسونگ Galaxy J2 Pro گوشی هوشمندی بدون اینترنت، که اساسا برای دانش آموزان کره جنوبی رایگان است

میر مهدی حامی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - 19:40
سامسونگ Galaxy J2 Pro گوشی هوشمندی بدون اینترنت، که اساسا برای دانش آموزان کره جنوبی رایگان است - تکفارس 

هر ساله، دانش آموزان دبیرستانی در کره جنوبی امتحان ورودی کالج را به نام suneung می‌گذرانند که اساسا تعیین کننده‌ی بقیه زندگی‌شان است. این اغراق نیست. بر خلاف SAT ها ( آزمون استعدادیابی تحصیلات عالی)، که نقش کمی را در پذیرش در کالج ایفا میکنند، ایده suneung برای دانشجویان به عنوان عاملی تعیین کننده در موفقیتشان در جامعهای با سلسله مراتباتی عمیق، تلقی می‌شود. به همین دلیل منطقی است که سامسونگ گوشی هوشمندی را بسازد که قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد، بنابراین دانش آموزان دچار حواس پرتی نمی‌شوند و می‌توانند بر روی تحصیل تمرکز کنند.

Galaxy J2 Pro دارای ویژگی‌های ضروری گوشی‌های هوشمند است. شما می‌توانید پیامک ارسال کنید، تماس برقرار کنید و با دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی به عکس گرفتن بپردازید. همچنین یک برنامه فرهنگ لغت انگلیسی DioDic4 آفلاین، برنامه تقویم، ماشین حساب و یک رادیو FM در این دستگاه وجود دارد. و این تمام امکانات این گوشی است. و در حالی که از لحاظ فنی یک مودم LTE در گوشی وجود دارد، این مودم برای همه چیز بجز برقراری تماس ها و ارسال پیامک غیرفعال است. غیر از این، هیچ Wi-Fi یا دیتایی نیز وجود ندارد تا در موردش صحبت کنیم. اگر بخواهید، حتی می‌توانید برنامه داده‌ای را انتخاب کنید که تعداد متونی که می‌توانید ارسال کنید را نیز محدود کند.

این گوشی در دو رنگ، مشکی و طلایی عرضه می‌شود و قیمت آن حدود ۲۰۰،۰۰۰ یوون و یا ۱۹۰ دلار می‌باشد. باقی مشخصات آن بسیار خوب است: نمایشگر ۵ اینچی QHD AMOLED، پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی، و ۱٫۵ گیگابایت رم. همچنین دارای یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری و یک درگاه microSD است. اما امیدوارم این گوشی فقط نقش موقت در زندگی دانشجویان را بازی کند تا بتوانند از ویژگی های آن برای مدت طولانی لذت ببرند.

جالب ترین بخش گوشی‌های Galaxy J2 Pro این است که آنها در حال حاضر سرویس ارتقایی را برای دانش آموزانی که در آزمون‌های suneung سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شرکت می‌کنند ارائه می‌دهند. هنگامی که دانش آموزان این امتحان طاقت فرسا را به پایان رساندند، می‌توانند از بین گوشی‌های سری Galaxy S، Note، یا گوشی سری A عرضه شده پس از ۲۰۱۸ یکی را انتخاب و هزینه‌ی J2 Pro را پرداخت کنند. هیچ برنامه ای برای فروش گوشی در خارج از کره جنوبی وجود ندارد، اما احتمالا هیچ کشور دیگری نیز وجود ندارد که گرفتن آزمون در آن تا این حد جدی گرفته شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید