HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند - تکفارس 
HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند - تکفارس 

HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند

محراب کرامتی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - 16:07
HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند - تکفارس 

کمپانی HP با سری لپ تاپ Omen خود به دنبال راضی نگه داشتن گیمر ها است. حال با معرفی سری Pavilion گیمرهای معمولی را هدف گرفته است. این سری شامل دو دسکتاپ، یک لپ تاپ و یک مانیتور است و HP اظهار داشته که این سری برای افرادی است که به بازی کردن علاقه دارند اما سیستم خود را فقط برای این هدف نمی‌خرند.

لپ تاپ گیم Pavilion در یک سایز عرضه می‌شود. این مدل ۱۵٫۶ اینچی ورژن های متفاوتی از سخت افزار دارد. قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع شده و با انتخاب مشخصات قوی تر بالا می‌رود. همه ی این لپ تاپ ها از پردازنده های نسل هشتم Core i5 و یا Core i7( سری U یا سری V) بهره می‌برند. همچنین ۸GB RAM و ۱TB HDD و یک SSD نیز، دارند. گرافیک آن ها یا Radeon RX 560X و یا Geforce GTX 1050 Ti است و در گران ترین نسخه، گرافیک GTX 1060 Max-Q را دارند. در این نسخه ۱۶GB  مموری Optane در کنار پردازنده قرار دارد.

HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند - تکفارس 

این لپ تاپ طراحی یک سیستم گیم را دارد. بصورت انحنا دار طراحی شده تا کاربران دید بهتری به صفحه نمایش آن داشته باشند. کیبورد آن نیز به سبک کیبورد های گیمینگ است. نور پس زمینه کیبورد می‌تواند به سفید، سبز و یا بنفش تغییر یابد. صفحه نمایش آن در سه مدل ۱۰۸۰p 60Hz، ۱۰۸۰p 144Hz و ۴K 60Hz وجود دارد. این مشخصات با اینکه جزو بالاترین حد ممکن نیستند بسیار قدرتمند هستند.

اگر به دنبال قدرتمند ترین دسکتاپ های این سری هستید دو مدل می‌توانند انتخاب شما باشند: Pavilion 690 و Pavilion 790. مدل ۶۹۰ کوچکتر است و برای کسانی است که فضای محدود تری دارند. انعطاف کمتری نیز دارد. کارت گرافیک های بلند را پشتیبانی نمی‌کند و تعداد کمتری پورت و خشاب های مموری را ساپورت می‌کند. مدل کوچکتر قیمت ۵۴۹ دلار و مدل ۷۹۰ قیمتی معادل ۷۴۹ دلار دارد. هردوی این سیستم ها می‌توانند ارتقا یابند. به عنوان مثال، مدل ۷۹۰ تا ۶۴GB رم را ساپورت می‌کند.

HP سری جدیدی از کامپیوترهای گیم را معرفی می‌کند - تکفارس 

مانیتور گیم Pavilion یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی HDR است. HDR این مانیتور نسبت به تلویزیون های ۴K اندکی متفاوت است. طیف رنگی بیشتری نسبت به آن ها دارد اما کنتراست و نور کمتری دارد. رزولوشن آن ۲۵۶۰x1440 است و نرخ رفرش ۷۵Hz دارد. همچنین از قابلیت AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند. قیمت ۴۴۹ دلار برای این مانیتور در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید