نخستین گوشی با دو بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 
نخستین گوشی با دو بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 

نخستین گوشی با دو بریدگی در صفحه نمایش

سید محمد معلمی
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - 18:30
نخستین گوشی با دو بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 

تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شرکت ZTE که به زودی معرفی خواهد شد، می‌تواند سبب گردد تا مدل Iceberg برنده بهترین گوشی از نظر ظاهر و طراحی شود.

همایش انتخاب بهترین گوشی را از نظر ظاهر که توسط آلمانی‌ها تأسیس شد، امسال گوشی از کمپانی ZTE خواهد دید که می‌تواند برنده این عنوان باشد.

در این روزها که همه انسانها در مورد وجود بریدگی در صفحه نمایش با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند، ZTE پا را فراتر گذاشته و دو بریدگی در صفحه نمایش مدل Iceberg قرار داده است.

ZTE علاوه بر قرار دادن دو بریدگی، توانسته تا در هر کدام از آنها اسپیکر نیز به کار ببرد.

بغیر از اینکه بدنه این گوشی فلزی است و قاب جلو و عقب را نگه می‌دارد، لایه‌ای از شیشه در روی گلس جلو و عقب گوشی Iceberg وجود دارد که این حس را به انسان القا می‌کند که گویا در دستان خود یخ گرفته است. در این حالت است که این گوشی با نام Iceberg به خوبی شناخته می‌شود.

در این گوشی از فناوری شارژ بیسیم استفاده شده است.

نخستین گوشی با دو بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 

جدیدترین تولید شرکت ZTE، از تکنیک اتصال نامرئی گلس‌ها استفاده کند تا ظاهری شفاف در این گوشی به چشم آید. هر چهار گوشه این گوشی شفاف هستند تا زیبایی طراحی شیشه‌ای Iceberg با تمام وجود احساس شود.

ZTE از همان ابتدا تصمیم داشت تا این گوشی را پس از سال ۲۰۱۷ معرفی نماید و الآن حدود ۱۳ تا ۲۴ ماه است که این کمپانی روی طراحی مدل Iceberg کار می‌کند. این گوشی به زودی در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی قابل خرید و فروش خواهد بود.

هنوز در مورد مشخصات فنی و جزئیات گوشی Iceberg شرکت ZTE اطلاعاتی به بیرون درز نکرده و هنوز منتظریم تا اخبار تکمیلی درباره این دستگاه را دریافت کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.