میزو پتنت حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ثبت کرد - تکفارس 
میزو پتنت حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ثبت کرد - تکفارس 

میزو پتنت حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ثبت کرد

میر مهدی حامی
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - 23:01
میزو پتنت حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ثبت کرد - تکفارس 

حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش قطعا یکی از روندهای  رواج یافته در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌آید. ما هنوز دستگاهی با پتانسیل واقعی برای عرضه گسترده در بازار نداریم اما با خبرهایی که روز به روز به گوش می‌رسد، این دیگر فقط بحث زمان است.

یک بررسی سریع در اداره مالکیت معنوی کشور چین نشان می‌دهد که مییزو نیز به این جریان ملحق شده است. این خبر همچنین توسط یک سخنگوی شرکت تایید شده است. همانطور که در توضیحات اولیه گفته شد، سازنده‌ی اصلی تجهیزات این شرکت چینی می‌خواهد این قابیلت را در دکمه‌ی Super mBack درون صفحه‌، به نمایش در آورد، که اساسا آن را انعطاف پذیر تر می‌کند.

علاوه بر قابلیت حرکت ناوبری معمولی، آن را نیز به یک نماد اثر انگشت تبدیل خواهد کرد تا شما را راهنمایی کند که انگشت خود را برای بازکردن یا تایید پرداختها در کجا قرار دهید. متاسفانه، این قابلیت در هیچ یک از سه گوشی جدید Meizu 15 موجود نمی‌باشد.

با این حال، این امر به سختی شوکه کننده است، زیرا ما قبلا آنها را دیده ایم و به لطف TENAA، ایده خوبی از مشخصات آنها نیز وجود دارد. حتی Meizu 15 Plus، به نظر می رسد که دکمه خانگی فیزیکی استاندارد را داشته باشد، به همراه صفحه‌نمایش ۵٫۹۵ اینچی AMOLED، که دارای طراحی مشابه با دو نسخه دیگر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید