اولین تیزر گوشی گیمینگ Black Shark، حکایت ازگوشه‌های خمیده‌ی این دستگاه دارد - تکفارس 
اولین تیزر گوشی گیمینگ Black Shark، حکایت ازگوشه‌های خمیده‌ی این دستگاه دارد - تکفارس 

اولین تیزر گوشی گیمینگ Black Shark، حکایت ازگوشه‌های خمیده‌ی این دستگاه دارد

میر مهدی حامی
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - 21:30
اولین تیزر گوشی گیمینگ Black Shark، حکایت ازگوشه‌های خمیده‌ی این دستگاه دارد - تکفارس 

ما مشتاقانه منتظر شنیدن خبرهای بیشتر در مورد گوشی هوشمند گیمینگ Black Shark هستیم. این شرکت که توسط Xiaomi حمایت می‌شود قصد دارد یک گوشی هوشمند بر پایه‌ی گیمینگ را برای رقابت با تلفن نسل اول Razer عرضه کند.

این گوشی در حال حاضر در تعدادی از بنچمارک‌ها روئیت شده است و یک دعوت نامه برای رویدادی در ۱۳ آوریل در پکن، چین فرستاده شده است. آخرین خبر در مورد Black Shark، یک تیزر است که پوشش کناره‌های گوشی را عقب کشانیده است، و نشان دهنده‌ی بدنه‌ی این گوشی هوشمند با گوشه‌ها خمیده‌ی بزرگ است، که در مقابل ظاهر مربعی گوشی Razer قرار می‌گیرد.

کلید خاموش و روشن گوشی در سمت چپ آن وجود دارد، اما هیچ کلید تنظیم صدایی وجود ندارد، بنابراین ما انتظار داریم که کلیدهای تنظیم صدا در طرف مقابل دستگاه باشد. این برخلاف چیزی است که تا به‌حال از بسیاری از سازندگان تلفن‌همراه چینی دیده‌ایم، که کلیدهای پاور و تنظیم صدا را در یک طرف قرار می‌دهند. تیزر به “متولد شده برای رقابت” ترجمه شده است و شمشیر بازی را که با شمشیر خود چهره‌ی خود و گوشی را از وسط تقسیم می‌کند به نمایش می‌‌کشد، که یک گوشی هوشمند گیمینگ را به خوبی نمایش می‌دهد.

بر اساس شایعات این گوشی دارای اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود و ممکن است با ۶GB یا ۸GB رم عرضه شود و امیدواریم که این گوشی با حافظه‌ی ۲۵۶GB عرضه شود تا تمام آن بازی‌ها را در خود جای دهد. ما همچنین انتظار داریم که صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی تصویر ۱۲۰Hz و پشتیبانی از HDR باشد. در غیر اینصورت، ما اطلاعات چندانی درباره سخت افزار خود دستگاه نداریم. مشتاقانه منتظریم تا در ۱۳ آوریل اطلاعات بیشتری از این گوشی بدست آوریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید