اغراق اچ‌تی‌سی در مورد مقاوم بودن گوشیها در برابر آب در تبلیغات - تکفارس 
اغراق اچ‌تی‌سی در مورد مقاوم بودن گوشیها در برابر آب در تبلیغات - تکفارس 

اغراق اچ‌تی‌سی در مورد مقاوم بودن گوشیها در برابر آب در تبلیغات

سید محمد معلمی
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - 22:28
اغراق اچ‌تی‌سی در مورد مقاوم بودن گوشیها در برابر آب در تبلیغات - تکفارس 

سازمان استانداردسازی تبلیغات انگلیس پخش یکی از آگهی‌های تبلیغاتی اچ‌تی‌سی که از اواسط سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود را ممنوع اعلام کرد.

محتوای این تبلیغ اینگونه است که تام دالی، شیرجه‌زن المپیکی، در حالی که گوشی در دست اوست پس از چند غلطک به درون آب شیرجه می‌زند. سپس از استخر خارج می‌شود و گوشی سالم است.

بر خلاف اینکه اچ‌تی‌سی اعلام کرد این تبلیغ هیچگونه اغراقی ندارد ولی سازمان استانداردسازی تبلیغات آن را نپذیرفت و گفت که این تیزر می‌تواند دارندگان این گوشی را به شیرجه در اعماق آب تشویق کند.

اچ‌تی‌سی اما در دفاع از خود اعلام کرده که هدفش از نشان دادن این تبلیغ این است که نشان دهد گوشی مذکور می‌تواند تا عمق ۱ متری زیر آب بماند.

سازمان استانداردسازی تبلیغات انگلیس اعلام کرد که یک فرد عادی نمی‌تواند در عمق بیش از ۱ متری بایستد و به همین دلیل این تبلیغ گمراه‌کننده است.

اچ‌تی‌سی در توییتی نوشت: هرگز شیرجه نزنید. تام در این کار حرفه‌ای است و اچ‌تی‌سی یو ۱۱ دارای مقاومت IP67 می‌باشد.

قرار بر این شده بود تا این تبلیغ از فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی حذف شود و سازمان استانداردسازی تبلیغات انگلیس نیز به این شرکت هشدار داده بود که حتی اگر نسخه‌ای از آن وجود داشت، آن را خودبه‌خود حذف خواهد کرد.

این تبلیغ برای اچ‌تی‌سی یو ۱۱ بود که به نظر می‌رسد برای مدل یو ۱۲ پلاس که قرار است در ماه می معرفی شود نیز کاربرد داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.