سرویس ذخیره‌سازی آمازون، از ۳۰ آوریل فایلهای mp3 شما را حذف می‌کند - تکفارس 
سرویس ذخیره‌سازی آمازون، از ۳۰ آوریل فایلهای mp3 شما را حذف می‌کند - تکفارس 

سرویس ذخیره‌سازی آمازون، از ۳۰ آوریل فایلهای mp3 شما را حذف می‌کند

سید محمد معلمی
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - 17:00
سرویس ذخیره‌سازی آمازون، از ۳۰ آوریل فایلهای mp3 شما را حذف می‌کند - تکفارس 

از سال قبل گزارشاتی وجود داشت که آمازون قصد دارد سرویس حافظه ابری خود را از بین ببرد و حالا به نظر می‌رسد که زمانی برای این کار مشخص شده است.

در یک ایمیل به کاربران Amazon Music، این کمپانی اعلام کرد که آهنگ‌های آپلود شده در تاریخ ۳۰ آوریل حذف خواهند شد و اعضای این سرویس باید از قسمت تنظیمات آن، گزینه Keep my songs را انتخاب کنند.

از دسامبر سال پیش نیز، آمازون دیگر به کاربرانش اجازه نداد تا موسیقی‌های جدیدی را به حافظه موزیک این کمپانی آپلود کنند.

آمازون اعلام کرده که تا ژانویه ۲۰۱۹، کاربران نمی‌توانند آهنگ‌های آپلود شده خود را دانلود کنند بنابراین به نظر می‌رسد افراد می‌توانند تا چند ماه آینده فایلهای خود را دانلود کرده و در حافظه داخلی دیگری ذخیره نمایند.

آمازون در ایمیل خود در مورد این اتفاقات بسیار واضح سخن گفته است. این شرکت اعلام کرده که امکان خرید آنلاین موزیک و موسیقی به قوت خود ادامه خواهد داشت و دیگر نیازی به انجام اقدامات دیگری نیست تا فایلهای خریداری شده را ذخیره کنید.

آمازون همچنین گفته که مسدود کردن حافظه موسیقی این شرکت، دو سرویس Prime Music و Amazon Music Unlimited را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و خللی در فعالیت این دو خدمت وارد نمی‌شود.

ترجمه پیام آمازون به کاربران را در ادامه می‌توانید بخوانید:

 

بخش موزیک آمازون در حال مسدودسازی سرویس حافظه موسیقی است که در آن می‌توانید تا ۲۵۰ فایل ذخیره کنید. داده‌های ما نشان می‌دهد که شما یک یا چند آهنگ در حساب کاربری آمازون خود آپلود کرده‌اید.

برای ذخیره‌سازی فایل خود، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای، آن را دانلود کنید. برای این کار، ابتدا وارد تنظیمات حساب کاربری خود شده و روی گزینه Keep my songs کلیک نمایید تا مایکروسافت فایل شما را در حافظه ابری‌تان نگه داریم. اگر این کار را نکردید، آهنگ‌های آپلود شده شما، از تاریخ ۳۰ آوریل دیگر در دسترس نخواهند بود.

این را هم اضافه کنیم که سرویس خرید آنلاین موسیقی به صورت کاملاً امن به کار خود ادامه خواهد داد و برای این کار، نیاز به انجام هیچ کار اضافه‌ای نیست.

این کار، بر سرویس‌های Prime Music یا Amazon Music Unlimited تأثیری نخواهد گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید