کمک دو پلتفرم هندی به نویسندگان برای تولید و نشر کتاب‌های صوتی - تکفارس 
کمک دو پلتفرم هندی به نویسندگان برای تولید و نشر کتاب‌های صوتی - تکفارس 

کمک دو پلتفرم هندی به نویسندگان برای تولید و نشر کتاب‌های صوتی

سید محمد معلمی
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - 11:50
کمک دو پلتفرم هندی به نویسندگان برای تولید و نشر کتاب‌های صوتی - تکفارس 

اکثر ناشران هندی نمی‌توانند کتب صوتی تولید شده را به راحتی در آمازون یا CreateSpace منتشر کنند زیرا یا هزینه اولیه آنها گران است و یا برای نخستین بار، کمی زمانبر.

به همین دلیل، پلتفرم SmashWords که توانایی نشر کتب صوتی را دارد، با توزیع‌کننده این نوع کتاب‌ها یعنی Findaway Voices همکاری کرده تا ناشران این کشور با قیمت کمتری، کتاب‌های صوتی خود را تولید و منتشر نمایند.

در آیین افتتاحیه، مدیرعامل Smashwords، آقای مارک کوکر گفت: اقدام امروز ما، قیمت و نحوه توزیع کتب صوتی را به نفع نویسندگان و ناشران کنترل خواهد کرد و این کار را برای آنها اقتصادی و ارزان‌تر می‌کند تا بتوانند کتاب‌های بیشتری تولید و سپس منتشر نمایند. با استفاده از Findaway، نویسندگان و ناشران SmashWords می‌توانند راویان ماهر را سریعتر پیدا کرده و صدای هنرمندان را از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین بشنوند. همچنین، می‌توان با این پلتفرم، هزینه تولید و نشر را به صورت ساعتی تخمین زد. احتمالاً این هزینه‌ها از ۱۵۰ تا ۴۰۰ دلار برای هر ساعت، متغیر خواهند بود.

در هند، تقاضای بسیاری برای تولید و نشر کتب صوتی وجود دارد و با این شیوه ارائه شده توسط SmashWords و Findaway Voices، می‌توان بسیاری از نیازهای تولیدکنندگان این حوزه را برطرف کرد. در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، صنعت تولید کتب صوتی در هند، ۲۹ درصد افزایش یافت و باعث شد ۷۹ هزار کتاب صوتی وارد بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید