Baidu خودرو های خودران را در چین آزمایش می‌کند - تکفارس 
Baidu خودرو های خودران را در چین آزمایش می‌کند - تکفارس 

Baidu خودرو های خودران را در چین آزمایش می‌کند

محراب کرامتی
۶ فروردین ۱۳۹۷ - 23:36
Baidu خودرو های خودران را در چین آزمایش می‌کند - تکفارس 

سالانه عده زیادی از مردم در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند. این تعداد در کشور چین به دلیل جمعیت زیاد و ازدحام خیابان هایش بیشتر است. به همین خاطر این کشور به دنبال راه حلی برای کاهش سوانح رانندگی است. به نظر می‌رسد که استفاده از ماشین های بدون راننده و تغییر سیستم رانندگی می‌تواند پاسخی مناسب به این مشکل باشد.

Baidu، جست و جو گر اینترنتی چینی، تاییدیه ماشین های خودران خود را در بیژینگ گرفت. این نشانه حمایت شدید چین از این صنعت است. خودرو های بدون راننده Uber چند وقت پیش اولین قربانی خود را در آمریکا گرفتند. پیاده ای در این کشور توسط این خودرو ها کشته شد.Baidu خودرو های خودران را در چین آزمایش می‌کند - تکفارس 

Baidu که ورژن چینی گوگل است اجازه رانندگی در ۳۳ جاده را گرفت. این ماشین ها در محدوده ی ۱۰۵ کیلومتری شهر مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در صورت مثبت بودن عملکردشان اجازه ی عملکرد بیشتری خواهند گرفت. در حال حاضر این ۳۳ خیابان از بین خیابان های کم ازدحام شهر انتخاب شده اند.

چین در تلاش است که در این تکنولوژی به آمریکا برسد و Baidu با خودرو های مخصوص خود این کار را راحت تر خواهد کرد. در سال گذشته Baidu اعلام کرد پروژه آپولو به زودی اجرا خواهد شد. این پروژه برای ساخت خودرو هایی است که در شرایط سخت محیطی قابل کار باشند. این کمپانی پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۰ خودرو های بدون راننده خود را در تمامی بزرگ راه ها و خیابان های عادی به راه بیاندازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید