مدیرعامل توییتر: بیت‌کوین تا ۱۰ سال دیگر به تنها ارز جهان تبدیل خواهد‌ شد - تکفارس 
مدیرعامل توییتر: بیت‌کوین تا ۱۰ سال دیگر به تنها ارز جهان تبدیل خواهد‌ شد - تکفارس 

مدیرعامل توییتر: بیت‌کوین تا ۱۰ سال دیگر به تنها ارز جهان تبدیل خواهد‌ شد

میر مهدی حامی
۴ فروردین ۱۳۹۷ - 15:23
مدیرعامل توییتر: بیت‌کوین تا ۱۰ سال دیگر به تنها ارز جهان تبدیل خواهد‌ شد - تکفارس 

جک دورسی، مدیرعامل توییتر و اسکوئر ظاهرا چشم‌اندازه‌های بزرگی را برای بیت‌کوین می‌بیند، وی در مصاحبه‌ی اخیرش با تایمز، اظهار داشت که معتقد است طی ۱۰ سال آینده، ارز دیجیتال رمزگذاری‌شده به ارز واحد جهان بدل خواهد شد.

به گفته‌ی دورسی،”جهان در نهایت یک ارز واحد خواهد داشت، اینترنت یک ارز واحد خواهد داشت. من شخصا بر این‌باور هستم که این ارز واحد بیت‌کوین خواهد بود” دورسی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید که این تغییر ممکن است “پس از ۱۰ سال رخ بدهد، اما می‌تواند سریع‌تر باشد”، که به‌نظر طرحی کاملا غیر واقع‌بینانه به‌نظر می‌رسد، حتی باوجود افزایش مشهود محبوبیت ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته.

با این‌حال، اینکه دورسی طرفدار بیت‌کوین است اصلا جای تعجبی ندارد. دورسی علاوه بر مدیریت توییتر، مدیرعامل اسکوئر نیز است که به‌تازگی گزینه خرید و فروش بیت‌کوین به‌طور مستقیم را به برنامه Square Cash اضافه کرده‌است. این شرکت همچنین یک داستان مصور کودکانه منتشر کرده است که مزایای ارزهای دیجیتال را آموزش می‌دهد. خود دورسی نیز با لوورن گود در The Verge در مورد مزایای بیت‌کوین به‌عنوان یک ارز مصاحبه‌ای انجام داد و از بیت‌کوین به‌عنوان “قفل بازشده‌ی بزرگ بعدی” در دنیای سرمایه‌گذاری یاد کرد. ( دورسی دارای مقدار نامشخصی از ارزهای دیجیتالی است).

جالب اینجاست که دورسی برای مصاحبه‌ای به‌عنوان بخشی از یک تور تبلیغاتی برای اسکوئر در لندن بود، جایی که بر اساس گزارش تایمز از پاسخ به هرگونه سوال در مورد توییتر شانه باز می‌زد. ظاهرا مسائل مربوط به تثبیت فرهنگ مسموم شرکت دیگرش، مشکلات مربوط با سوء استفاده‌گری و رفتارهای نفرت‌انگیز برای وی جذابیت کمتری نسبت به تظاهر به بازسازی سیستم مالی جهان دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید