Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود - تکفارس 
Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود - تکفارس 

Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود

محراب کرامتی
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - 16:18
Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود - تکفارس 

شرکت TP Link برای دستگاه های مخابراتیش معروف است. این شرکت چینی سری اسمارت فون مخصوص خود به نام Neffos را هم دارد. این شرکت قصد دارد تا مدل جدیدی را به سری اسمارت فون خود اضافه کند. پرچم دار این شرکت اولین گوشی با دوربین دوگانه است. همچنین چیپ ست MediaTek دارد و قیمتی معادل ۲۸۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

Neffos N1 صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پنل IPS LCD دارد. این صفحه نمایش با رزولوشن Full HD و Corning Gorilla Glass 3 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. نحوه قرارگیری دوربین های جلو و عقب این گوشی شباهت زیادی با هواؤی P10  دارد. دوربین این گوشی دو عدد ۱۲MP در پشت همراه با فلش LED دوگانه است. همچنین حسگر اثر انگشت هم در پشت آن تعبیه شده که مشابه گوشی های شیاؤمی است.

در مورد سخت افزار گوشی باید به چیپ ست Helio P25 همراه با ۴GB رم اشاره کرد. حافظه داخلی ۶۴GB هم برای تامین نیاز های هر کاربری کافی است. پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۲٫۵GHz برای این گوشی در نظر گرفته شده است که آماده سنگین ترین کارهای پردازشی است. GPU آن Mali-T880 است. پردازنده ۱۶ نانومتری Neffos N1 از نسل چهارم ارتباطات یا ۴G پشتیبانی می‌کند. این مشخصات فنی به عنوان استاندارد های امسال هستند که در این گوشی هم رعایت شده اند.

Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود - تکفارس 

رابط کاربری این گوشی به NFUI 7.0 معروف است. این رابط کاربری بر پایه اندروید ۷٫۰ یا ناگت می‌باشد که مخصوص این گوشی بهینه سازی شده است. این رابط کاربری در ظاهر مشابه Emotion UI است که هواؤی در گوشی های خود از آن استفاده می‌کند. باتری این گوشی ۳۲۶۰ میلی آمپر است. این مقدار در مقایسه با گوشی های امسال کمی پایین است زیرا بیشتر گوشی های برتر منتشر شده با باتری های ۴۰۰ میلی آمپری عرضه شدند. قابلیت شارژ سریع(fast charging) با پردازنده قدرتمند این گوشی امکان پذیر شده است. هنوز معلوم نیست که این گوشی TP Link از چه ورژن شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

Neffos N1 با دوربین دوگانه منتشر می‌شود - تکفارس 

در داخل جعبه این گوشی نیز کابل USB و شارژر مخصوص وجود دارد. این گوشی با قیمت حدودی ۲۸۰ دلار قابل خریداری است. برای این گوشی گارانتی دو ساله همراه با سرویس های تعویضی در نظر گرفته شده است.با اینکه شرکت TP Link برای ساخت اسمارت فون های قدرتمند معروف نیست اما Neffos N1 روی هم رفته گوشی مناسبی به نظر می‌آید که با مشخصات قدرتمند کارایی بالایی را نوید می‌دهد. باید دید که کیفیت ساخت آن به مرور زمان ضعف سازنده را نشان می‌دهد یا قدرت آن را به دیگران ثابت می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید