امکان جست و جوی بصری گوگل لنز به آی او اس نیز رسید - تکفارس 
امکان جست و جوی بصری گوگل لنز به آی او اس نیز رسید - تکفارس 

امکان جست و جوی بصری گوگل لنز به آی او اس نیز رسید

پویان ایزدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - 11:51
گوگل لنز

امکان جست و جوی بصری گوگل لنز به عنوان بخشی از برنامه گوگل فوتوز در نظر گرفته شده و از این پس برای کاربران آی او اس نیز در دسترس خواهد بود. این قابلیت همراه نسخه ۳٫۱۵ اپلیکیشن گوگل Photos خواهد بود.

امکان جست و جوی بصری گوگل لنز یکی از قابلیت‌هایی بود که گوگل در ابتدا به صورت انحصاری عرضه کرد و کم کم آن را گسترش و توسعه داد، درست همان‌طور که دیگر سیستم‌های این شرکت، روند توسعه را پیش گرفتند. گوگل در ابتدا این قابلیت را به صورت انحصاری در اختیار کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل قرار داده بود و سپس تمام کاربران اندروید اجازه‌ی استفاده از آن را دریافت کردند. حالا همان‌طور که وعده داده شده بود، قابلیت جستجوی تصویری گوگل لنز به نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن نیز آمد.

از امروز و عرضه جهانی از هفته آینده، کاربران می‌توانند بر روی آی او اس از پیش‌نمایش گوگل لنز به منظور تهیه اطلاعات توسط یک تصویر و یا پی بردن به دنیای پیرامون خود استفاده کنند. مطمئن شوید که از آخرین نسخه (۳٫۱۵) گوگل لنز استفاده می‌کنید

این امکان در برنامه گوگل فوتوز قرار گرفته و می‌تواند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، قابلیت‌ها متنوعی را عرضه کند. بیشتر عملکرد جادویی گوگل لنز در فضای ابری انجام می‌شود، اما شما نیازمند آن هستید که دستگاه شما به آخرین نسخه این اپلیکیشن، نسخه ۳٫۱۵ مجهز باشد.

کاربران آی او اسی علاوه بر قابلیت جستجوی تصویری گوگل لنز می‌توانند از تمامی مزایای این برنامه استفاده کنند. از برخی از برجسته‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به OCR برای شناسایی مواردی نظیر کارت‌های ویزیت و یادآورها و همچنین تشخیص دهنده‌ی علائم و لوگوهای معروف اشاره کرد. همچنین گوگل در تلاش برای بهبود قابلیت تشخیص حیوانات و سایر گیاهان معمولی این برنامه است، بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانید با تهیه عکسی از یک سگ مورد علاقه خود، در مورد نژاد آن مطالبی را مطالعه کنید. ما دقیقا مطمئن نیستیم چه زمانی تا دریافت ویژگی‌های جدیدتر گوگل لنز فاصله داریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.