گوگل به موسیقی دان ها اجازه ارسال پست های شبیه به توییتر را در صفحه جست و جو می دهد - تکفارس 
گوگل به موسیقی دان ها اجازه ارسال پست های شبیه به توییتر را در صفحه جست و جو می دهد - تکفارس 

گوگل به موسیقی دان ها اجازه ارسال پست های شبیه به توییتر را در صفحه جست و جو می دهد

پویان ایزدی
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 10:58
گوگل

گوگل در حال حاضر به موسیقی‌دان‌ها، خوانندگان و افراد مشهور اجازه می‌دهد تا پست‌های آپدیت شده خود را در پنل دانش یا knowledge panel قرار دهند. دقیقا زمانی که شما افراد مشهور را جست و جو می‌کنید این پست‌ها به صورت کارت در خط اول جست و جو نمایش داده خواهند شد. این یکی دیگر از ویژگی‌های پست‌ها در گوگل است که گوگل در چند سال گذشته با شرکت‌های بزرگ و مشهور از سال ۲۰۱۶ راه اندازه کرده و همچنین در سال گذشته میلادی شرکت‌های محلی نیز به این روند اضافه‌شده‌اند.

در کنار محتوای به صورت خودکار ایجادشده مانند فیلم‌های یوتیوب و اطلاعات زندگینامه، نوازندگان در حال حاضر قادر به ارسال تصاویر، فیلم، GIF و متن خود هستند. اگر به این پست‌ها به شکل پست‌های توییتر نمایش داده می‌شوند، به این دلیل است که اساسا دارای نمادهای “رسمی” است که شرکت توییتر برای پروفایل‌های هر کاربر مشهور استفاده می‌کند.
این ویژگی از امروز برای هر نوازنده یا خواننده‌ای که دارای Knowledge panel است به صورت خودکار فعال خواهد شد. اگر معیارهای مشهور بودن را دارید می‌توانید ثبت‌نام کنید تا حساب کاربری شما تایید شود و از این پس به صورت یک فرد مشهور در گوگل شناخته شوید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید