شرکت EA سرویس اشتراک رایانه شخصی خود را برای دیگر منتشرکنندگان نیز فعال کرد - تکفارس 
شرکت EA سرویس اشتراک رایانه شخصی خود را برای دیگر منتشرکنندگان نیز فعال کرد - تکفارس 

شرکت EA سرویس اشتراک رایانه شخصی خود را برای دیگر منتشرکنندگان نیز فعال کرد

سید محمد معلمی
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 22:45
شرکت EA سرویس اشتراک رایانه شخصی خود را برای دیگر منتشرکنندگان نیز فعال کرد - تکفارس 
شرکت EA به همراه Warner Bros، سرویس اشتراک رایانه شخصی خود را برای دیگر منتشرکنندگان نیز فعال کرد تا آنها نیز از رابط کاربری جذاب نیز بهره‌مند شوند.
ابتدا چند بازی از سری بازی‌های Batman که توسط شرکت Warner Bros تولید شده را معرفی می‌کنیم که منتشرکنندگان می‌توانند از خدمات سرویس اشتراک آنها استفاده کنند: Arkham Asylum، Arkham City، Arkham Origins، LEGO Batman، LEGO Batman 2 و LEGO Batman 3.
در آینده‌ای نزدیک نیز چند بازی دیگر به نام‌های The Witness، Out of the Park Baseball 19، Lost Castle، Bulletstorm – Lite و Wasteland 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
این دسترسی شامل برخی بازی‌های EA نیز می‌شود. در این لیست، بازی‌های Mass Effect trilogy، Mirror’s Edge، Titanfall، Battlefield، سری Dragon Age و . . . به چشم می‌خورند.
این سرویس هزینه‌ای حدود ۴٫۹۹ دلار به صورت ماهانه، ۲۹٫۹۹ دلار به صورت سالانه و ۱۰ درصد تخفیف در خرید دربرخواهد داشت.
EA همچنین سرویس مشابهی را نیز برای ایکس‌باکس وان ارائه کرد که تنها می‌توان مشترک بازی‌های EA شد و ضمن اینکه این سرویس برای مدت محدودی وجود خواهد داشت.
این اقدام EA حرکتی رو به جلو در زمینه بازی‌های رایانه‌ای است بخصوص اینکه کمپانی‌های زیادی نیز در این عرصه ظهور کرده‌اند مانند Utomik.
اگر EA خود را به عنوان فروشنده و منبعی بزرگی برای بازی‌های رایانه‌ای معرفی کند، امکان به چالش کشیده شدن کمپانی‌های دیگر مانند Valve`s Steam بسیار زیاد است. ضمن اینکه بخش Origin کمپانی EA نیز بیشتر مطرح خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید