تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷ - تکفارس 
تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷ - تکفارس 

تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷

سید محمد معلمی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 17:39
تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷ - تکفارس 

ال‌جی امسال استراتژی خود در قبال گوشی‌های هوشمند را تغییر داده بنابراین معرفی مدل جی ۷ ظاهراً کنسل شده است ولی باز هم این اتفاق باعث نشده تا مشخصات فنی و حتی تصاویری از آن منتشر نشود.

ال‌جی جی ۷ که کد نام آن نئو بود و گمان می‌رفت یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸ باشد، صفحه نمایشی با نوار مشکی در بالای خود داشت و از این نظر می‌توان ادعا کرد که شباهت بسیار زیادی به آیفون ایکس دارد.

در این گوشی، ال‌جی تصمیم گرفته است تا ساعت را به سمت چپ نوار مشکی منتقل کند و سیگنال‌های آنتن‌دهی و مقدار باتری را در راست نگه دارد و به همین دلیل مشخص نیست که اعلانات دریافت شده چگونه به نمایش در خواهند آمد.

صفحه نمایش ۶ اینچی و اولد ال‌جی جی ۷، دارای گوشه‌های گرد است و ظاهر باریکی نیز دارد. رزولوشن آن ۱۴۴۰*۳۱۱۲۰ و نسبت تصویر آن ۱۹٫۵:۹ می‌باشد. این مقدار رزولوشن با مقادیر آیفون ایکس برابری می‌کند.

تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷ - تکفارس تصاویر و مشخصات فنی گوشی کنسل شده ال‌جی جی ۷ - تکفارس 

دوربین ثانویه آن ۸ و دوربین اصلی آن دوگانه و دارای لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی است که هر دو دریچه لنز f/1.6 دارند. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته است.

پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵، رم ۴ گیگی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی دیده می‌شود.

کیفیت صدا با استفاده از تکنولوژی DTS:X، همچون سیستم Boom Box افزایش یافته است.

ابتدای این ماه، شایعاتی مطرح شده بود که پرچمدار آتی ال‌جی با کد نام جودی، در ماه ژوئن معرفی خواهد شد ولی مدل آن جی ۷ نخواهد بود و این یعنی سری جی به انتهای خود رسیده است. بنابراین احتمالاً جودی جایگزین مدل جی ۷ باشد.

دوربین دوگانه و سیستم Boom Box در جودی نیز وجود خواهند داشت. صفحه نمایش آن اما، احتمالاً MLCD+ باشد و خبری از صفحه نمایش اولد، ۶ اینچی و نسبت تصویر ۱۸:۹ نخواهد بود. البته پردازنده آن همچنان اسنپ‌دراگون ۸۴۵ می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید