گلکسی نوت ۹ اولین بنچمارک خود را انجام داد - تکفارس 
گلکسی نوت ۹ اولین بنچمارک خود را انجام داد - تکفارس 

گلکسی نوت ۹ اولین بنچمارک خود را انجام داد

میر مهدی حامی
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - 11:55
گلکسی نوت ۹ اولین بنچمارک خود را انجام داد - تکفارس 

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ تنها چند روز است که‌بصورت رسمی معرفی شده‌اند، با این‌حال درز اطلاعات به سراغ موضوع بزرگ بعدی شرکت کره ای رفته است. گلکسی نوت ۹٫ باوجود اینکه انتظار میرود این گوشی تا اواخر تابستان معرفی شود، نمونه اولیه آن در پایگاه داده بنچمارک روئیت شده است.

ما در مورد تست HTML5 صحبت میکنیم، که به راحتی مشخص میکند که نوت۹ به اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) خود مجهز شده است و جای تعجبعی هم ندارد. رزولوشن ذکر شده ۴۱۲x846 است، اما توجه داشته باشید که این بنچمارک همیشه حاوی بخش کوچکی از رزولوشن هر تلفنی است. چیزی که اینجا اهمیت بیشتری دارد نسبت تصویر است، که نسبتا بلندتر از ۱۸:۹ میباشد (و این منطقی است زیرا نمایشگرهای Infinity Display سامسونگ تا به اینجا از نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ بهره میبردند).

نتایج بنچمارک همچنین می‌گویند که مدل اولیه نوت۹ در حال حاظر اندروید ۸ Oreo را اجرا میکند، و بار دیگر این چیزیست که کسی را شگفت زده نمیکند ( این نسخه سیستم عامل بکارگرفته شده در S9 نیز هست).شماره مدل گوشی SM-N960 اس، و از آنجا که مدل نوت۸ SM-950 میباشد، نشان دهنده این است که سامسونگ شماره هر نسل جدید را با ۱۰ عدد افزایش میدهد. مدل SM-960U که از آن بنچمارک گرفته شده است مدلیست که برای آمریکا عرضه میشود.

در ماه فوریه، ما متوجه شدیم که نوت۹ یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش همانند Vivo X20 Plus UD ندارد، درحالی که پارسال اسم رمز تاج (Crown) برای چیزی آنقدر ارزش دارد، از آن فاش شده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید