نرم‌افزارمسیریابی جدید مایکروسافت برای iOS - تکفارس 
نرم‌افزارمسیریابی جدید مایکروسافت برای iOS - تکفارس 

نرم‌افزارمسیریابی جدید مایکروسافت برای iOS

سید محمد معلمی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 20:39
نرم‌افزارمسیریابی جدید مایکروسافت برای iOS - تکفارس 

مایکروسافت نرم‌افزار جدیدی به نام Soundscape برای iOS عرضه کرده که از تکنولوژی صدای ۳ بعدی استفاده می‌کند و محلهای علامت‌گذاری شده و مورد علاقه انسان را به وسیله علائم صوتی، نشان می‌دهد.

این شرکت از سال ۲۰۱۴ به دنبال این بوده است تا با صداهای ۳ بعدی، مسیریابی را ممکن سازد و حالا نرم‌افزار Soundscape نتیجه همان فعالیت‌ها می‌باشد که می‌تواند با یک گوشی هوشمند و یک جفت هدفون استریو، مسیریابی را انجام دهد.

کاربران می‌توانند محلی را به عنوان مقصد مشخص کنند و سپس با گذاشتن هدفون‌ها در گوش، به صداهای ۳ بعدی راهنما گوش کرده و به مقصد خود برسند.

نرم‌افزار Soundscape، همچنین می‌تواند جاده‌ها، خیابان‌ها، مکان‌های مورد علاقه و . . . را به شما معرفی کند.

البته با تنظیمات دقیق‌تر می‌توان از نام محلی که در آن هستید آگاه و با مکانهایی را که در مسیر مشاهده خواهید کرد نیز، آشنا شوید.

برای مثال نام خیابان‌هایی که از کنار آنها عبور می‌کنید را برای شما قرائت خواهد کرد. لازم به ذکر است که این ویژگی در بسیاری از نرم‌افزارهای موجود میسر نیست.

اگر کاربر نداند که باید از کدام مسیر ادامه راه را برود، کافی است بالای گوشی را در دست خود نگه داشته و آن را در امتداد مسیر قرار دهد و سپس از دکمه‌های روی صفحه نمایش برای محل‌یابی استفاده نمایند.

این نرم‌افزار تولید شده تا روشی جدید برای محل‌یابی باشد نه اینکه جایگزین شیوه‌های سنتی مسیریابی باشد.

این نرم‌افزار هم‌اکنون برای iOS قابل دانلود است ولی مایکروسافت برنامه دارد تا آن را به زودی برای اندروید نیز عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید