کدهای اینستاگرام ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری پنهانی را نمایان می‌کند - تکفارس 
کدهای اینستاگرام ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری پنهانی را نمایان می‌کند - تکفارس 

کدهای اینستاگرام ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری پنهانی را نمایان می‌کند

علیرضا داداش زاده
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - 11:38
کدهای اینستاگرام ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری پنهانی را نمایان می‌کند - تکفارس 

به گزارش از TechCrunch، طبق بررسی‌هایی که روی کدهای اینستاگرام صورت گرفته است، چندین فایل با نشانی ویژگی تماس صوتی و تصویری برای اینستاگرام ظاهر گشته است. بر روی این فایل‌ها نشانه‌ی “تماس صوتی” و “تماس تصویری” و آیکون‌های تماس و دوربین که در بسته‌های نصبی آندروید (APK) وجود دارد ثبت شده است. فایل‌های APK دربردارنده تمامی کد‌های برنامه‌ها می‌باشند و می‌توانند فایل‌های عملکردهای منتشر نشده‌ای که هنوز در برنامه وجود دارد ولی راه‌اندازی نشده‌اند را نشان دهد.

اگر این ویژگی در اینستاگرام منتشر شود ‌می‌تواند این شبکه اجتماعی را تهدیدی بزرگتر برای اسنپ چت کند. اسنپ چت نیز دارای تماس ویدیویی می‌باشد، اما به گونه‌ای این ویژگی در آن بلا استفاده شده است. برای استفاده شما باید بر روی پروفایل دوستتان ضربه بزنید و آنگاه گزینه‌ی تماس را در صفحه اختصاصی چت انتخاب کنید. طراحی مجدد اسنپ چت شاهد عصبانیت و پریشانی کاربران شده است، بنابراین اگر اینستاگرام بخواهد ویژگی تماس را مستقیما بکار ببرد می‌تواند دلیلی دیگر برای باقی نگه‌داشتن کاربران بر سر استفاده از اینستاگرام باشد.

اینستاگرام به دزدیدن ویژگی‌های اسنپ مانند فیلم‌ها و عکس‌های کوتاه مدت شناخته شده است. (هم‌ اکنون استوری‌ اینستاگرام کاربران بیشتری نسبت به اسنپ چت دارد.) تماس‌های اسنپ چت به شما این امکان را می‌دهد که بوسیله لنز‌های AR صورتتان را با شکل‌های فانتزی مثل گوش سگ و یا تاج گل مانند تزئین کنید. هم اکنون اینستاگرام لنز‌های خود را برای عکس‌های سلفی دارا می‌باشد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که از این ویژگی در تماس ویدیویی نیز بهره ببرد.

هنوز اشاره‌ای مبنی بر این ویژگی و زمان انتشارش نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید