سه گوشی جدید هواوی در TENAA دیده شدند - تکفارس 
سه گوشی جدید هواوی در TENAA دیده شدند - تکفارس 

سه گوشی جدید هواوی در TENAA دیده شدند

پویان ایزدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 10:18
سه گوشی جدید هواوی در TENAA دیده شدند - تکفارس 

هواوی روی چند محصول جدید در حال کار است. این مساله را TENAA فاش کرد. سه مدل مذکور ATU-TL10،AUM-TL20 و AUL-TL00 خواهند بود.

شایعات مشخص کرده که مدل AUM-TL20 می‌تواند هواوی انجوی ۸ یا آنر ۷ سی باشد. هر سه مدل دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت صفحه ۱۸:۹ هستند و وضوح تصویر ۷۲۰p پلاس دارند. همچنین به اندروید اوریو ۸ مجهز بوده و پردازنده‌های ۱٫۴ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای در اختیار این محصولات قرار گرفته است. از نظر حافظه نیز ATU-TL10 و AUM-TL20 هر دو با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دیده شده‌اند در صورتی که مدل دیگر رم ۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همه این سه گوشی از اسلات میکرو اس دی نیز بهره می برند.

ATU و AUM-TL20 هر دو به دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهزند و در عین حال دوربین سلفی آن‌ها نیز برای یکی از محصولات ۸ مگاپیکسلی و دیگری ۵ مگاپیکسل است.

AUM-TL00 دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد اما دوربین اصلی آن تک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است.

به نظر می‌رسد که تنها AUM-TL20 دارای سنسور تشخیص اثر انگشت باشد. ابعاد هر سه گوشی جدید هواوی ۱۵۲٫۴*۷۳*۷٫۸ میلی‌متر خواهد بود و از طرفی هر کدام ۱۵۰ گرم وزن دارند. باتری قرار گرفته در گوشی‌های یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید