جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 
جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE

سید محمد معلمی
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - 21:10
جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 

ZTE در همایش بین‌المللی موبایل موسوم به MWC، دو گوشی میان‌رده جدید به سری Blade خود اضافه نمود.

این دو گوشی با مدل Blade V9 و Blade V9 Vita شناخته می‌شوند که به خاطر نسبت تصویر ۱۸:۹ و قیمت مناسب، به نظر می‌رسد با استقبال مواجه شوند.

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 

مدل Blade V9، در دو طرف، ظاهری شیشه‌ای داشته و پوشش آن آلومینیوم است در حالی که مدل Blade V9 Vita بدنه‌ای ضد لک دارد و ابعاد آن نیز ۷٫۵*۷۰٫۶*۱۵۱٫۴ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۴۰ گرم می‌باشد.

صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و ال‌سی‌دی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسل، در مدل V9 باعث شده تا تصاویر کیفیت خوبی داشته باشند.

پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ نیز در این گوشی وجود دارد که اگرچه زیاد قدرتمند نیست، ولی نیاز کاربر برای فعالیت‌های روزمره را رفع می‌کند.

ZTE برای V9، نمونه‌های مختلفی در نظر گرفته که رم و حافظه داخلی متفاوت است. برای مثال، رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی. این را هم اضافه کنیم که مدل اشاره شده از کارت حافظه (میکرو اس‌دی) نیز پشتیبانی می‌نمایند.

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 

گوشی Blade V9 دارای دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، دریچه لنز f/1.8، قابلیت فوکوس خودکار و بوکه، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و ویژگی درون یابی تا ۱۳ مگاپیکسل می‌باشد.

اسکنر اثر انگشت، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، پشتیبانی از میکرو یواس‌بی، قابلیت بکارگیری دو سیمکارت به صورت همزمان، پشتیبانی از NFC و LTE، نسخه ۴٫۲ بلوتوث، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری، سیستم عامل اندروید ۸٫۱ و قابلیت تشخیص چهره، از دیگر ویژگیهای این دو گوشی هستند.

مدل Blade V9 Vita، نسخه ارزانتر، سبکتر و کچکتر V9 است زیرا صفحه نمایش آن ۵٫۴۵ اینچ و رزولوشن ان اچ‌دی پلاس است. ابعاد آن نیز ۷٫۶*۶۸٫۷*۱۴۶٫۸ میلی‌متر می‌باشد و پردازنده آن هم اسنپ‌دراگون ۴۳۵ است.

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده ZTE - تکفارس 

این مدل هم دارای رم و حافظه داخلی متفاوتی است. مثلاً گزینه‌هایی مانند رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، و رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت وجود دارد که می‌توان این مقادیر حافظه داخلی را با نصب کارت حافظه، (میکرو اس‌دی) افزایش داد.

دوربین اصلی و دوربین ثانویه مدل V9 Vita به ترتیب دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل است.

دیگر امکانات آن نیز تقریباً با مدل V9 مشابه هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید