آلکاتل از گوشی با سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرد - تکفارس 
آلکاتل از گوشی با سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرد - تکفارس 

آلکاتل از گوشی با سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرد

پویان ایزدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - 20:47
محصولات جدید آلکاتل

آلکاتل از سه محصول متفاوت با اندروید اوریو ۸٫۱ رونمایی کرد. در این میان آلکاتل ۱ ایکس و دو تبلت دیگر به چشم می‌خورد که با نام ۱ تی عرضه خواهند شد.

در نمایشگاه MWC 2018 آلکاتل بسیار فعال بوده است و حال از چند محصول متفاوت نیز رونمایی کرده است. در میان این محصولات ۲ هات اسپات و ۳ محصول متفاوت که ۲ تای آن تبلت است وجود دارد. جالب اینجاست که محصولات جدید به اندروید اوریو ۸٫۱مجهزند.

گوشی آلکاتل ۱ ایکس

آلکاتل ۱ ایکس با قیمت پایه ۱۰۰ پوند و اندروید اوریو ۸٫۱ عرضه می‌شود. البته نسخه اندروید اوریو ۸٫۱ روی آن به صورت اندروید گو بوده تا بتواند روی سخت افزار پایین رده این محصول اجرا شود.

این گوشی صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با نسبت صفحه ۱۸:۹ دارد همچنین به اسکنر اثر انگشت مجهز است.

دوربین این محصول بسیار قدرتمند است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. خبر خوب این است که آلکاتل ۱ ایکس می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p ثبت می‌کند و همچنین دارای تثبیت کننده الکترونیکی تصاویر نیز هست. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است که دارای فلش مجزا نیز خواهد بود.

البته همان‌طور که انتظار داریم به خاطر قیمت پایین، پردازنده آن نیز ۸ هسته‌ای اما پایین رده است. همچنین رمی که روی گوشی قرار دارد ۱ یا ۲ گیگابایت بوده و همچنین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی خواهد بود.

وضوح صفحه نمایش ۹۶۰ * ۴۸۰ پیکسل است که تی برای قیمت ۱۰۰ پوند نیز کم به نظر می‌رسد. باتری گوشی نیز قدرت ۲۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

آلکاتل ۱ ایکس در ماه اردیبهشت با قیمت ۱۰۰ پوند و نسخه دو سیم کارته با قیمت ۱۱۰  پوند عرضه خواهد شد.

تبلت آلکاتل ۱ تی

دو تبلت آلکاتل ۱ تی در مدل‌های ۷ و ۱۰ اینچی به بازار عرضه خواهند شد. اما مثل گوشی ۱ ایکس، به اندروید اوریو ۸٫۱ مجهز شده‌اند. قیمت این دو تبلت نیز ۷۰ تا ۱۰۰ پوند است.

هر دو تبلت دارای مد بچه‌ها نیز هستند که برنامه‌ها و بازی‌های متفاوت را اجرا می‌کنند.

از مشخصات سخت افزاری دو تبلت می‌توان به صفحه نمایش IPS اشاره کرد. آلکاتل ۱ تی ۱۰ اینچی دارای صفحه نمایش با وضوح ۱۲۸۰*۸۰۰ پیکسل است. در آلکاتل ۱ تی ۷ اینچی وضوح تصویر ۱۰۲۴*۶۰۰ پیکسل خواهد بود .البته باتری هر دو تبلت متفاوت است برای مدل ۱۰ اینچی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و برای ۷ اینچی ۲۵۸۰ میلی‌آمپر است.

پردازنده موجود در دو تبلت مدیاتک MT8321 هشت هسته‌ای با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز است. همچنین روی هر دو مدل رم ۱ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی موجود است.

هات اسپات های لینک زون آلکاتل

به طور حتم گوشی نیز می‌تواند هات اسپات نیز درست کند اما باید مراقب باتری آن نیز باشید. آلکاتل لینک زون با Cat 12 می‌تواند تا ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت دانلود را از طریق وای فای به شما هدیه دهد. همچنین می‌توان از ان به عنوان شارژر پاور بانک استفاده کرد.

به خاطر دارا بودن باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر تا ۱۵ ساعت شارژ خواهد داد. همچنین در حالت استند بای می‌تواند تا ۳۰۰ ساعت روشن باشد. این هات اسپات تنها ۱۵۰ گرم وزن دارد.

محصولات جدید آلکاتل

می‌توانید به جای محصول معرفی شده آلکاتل لینک زون Cat 7z را تهیه کنید که تنها ۸۵ گرم است. این هات اسپات باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌تواند ۸ ساعت در حال کار و ۲۰۰ ساعت در حالت استندبای کار کند. البته این مدل پاور بانک داخلی ندارد.

این مدل دارای سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده و هر دو مدل می‌توانند سرعت انتقال داده در وای فای تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه داشته باشند.

آلکاتل لینک زون Cat 12  با قیمت ۱۸۰ پوند و Cat 7 با قیمت ۱۰۰ پوند در دسترس خواهند بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید