گوشی های سری ۳ آلکاتل با قیمت زیر ۲۰۰ یورو رونمایی شدند - تکفارس 
گوشی های سری ۳ آلکاتل با قیمت زیر ۲۰۰ یورو رونمایی شدند - تکفارس 

گوشی های سری ۳ آلکاتل با قیمت زیر ۲۰۰ یورو رونمایی شدند

پویان ایزدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - 15:16
سری 3 آلکاتل

گوشی‌های سری ۳ آلکاتل با قیمت کم‌تر از ۲۰۰ یورو رونمایی شدند. سه گوشی جدید آلکاتل با امکانات بسیار عالی در حد گوشی‌های بالارده به بازار می‌آیند.

سه گوشی سری ۳ آلکاتل هر کدام به نوعی قدرت‌های خاص خود را دارند. هر سه دارای صحه نمایش‌های ۱۸:۹ ساخت تی سی ال هستند. بر خلاف آلکاتل ۵، دو عدد از سه گوشی آلکاتل سری ۳ دارای دوربین دوگانه هستند.

هر سه مدل دارای سنسور اثر انگشت هستند و همچنین از قابلیت فیس کی برای باز شدن قفل صفحه بهره می برد که می‌تواند در عرض نیم ثانیه این عمل را انجام دهد

آلکاتل ۳ وی

آلکاتل ۳ وی تنها گوشی این سری تولیدی آلکاتل است که با صفحه نمایش ۶ اینچی IPS 1080p و شیشه ۲٫۵D عرضه می‌شود. همچنین ۳ وی از نظر طول، بلندترین گوشی این سری است و ابعادی برابر ۱۶۲*۷۶*۸۰٫۵ میلی‌متر دارد.

آلکاتل ۳ وی دارای دوربین دوگاه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی است که دوربین دوم به منظور افکت بوکه به کار برده می‌شود. دوربین اصلی دارای دیافراگم f/2.2 بوده و به تثبیت کننده تصاویر الکترونیکی یا EIS مجهز است. همچنین دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل به همراه فلش LED خواهد بود.

این شرکت گوشی‌های جدید خود را به همراه نرم‌افزارهای عکاسی بسیار متنوع و جالبی ارائه کرده. به طور مثال social Square در این گوشی می‌تواند صفحه را به دو نیم تقسیم کند تا تصویر ویوو فایندر و تصویر اصلی را با هم داشته باشید.

آلکاتل ۳ وی به اندروید اوریو مجهز است البته پردازنده آن مدیاتک MT8735A بوده و رم ۲ گیگابایت نیز روی گوشی قرار گرفته است که به نظر ضعیف می‌آید.

این گوشی دارای دو دل حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی است و همچنین از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می برد.

اگر نقص‌های گوشی را کنار بگذاریم، برای باتری، صفحه نمایش و دوربین این گوشی پرداخت ۱۹۰ یورو بسیار مناسب خواهد بود. آلکاتل ۳ وی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی موجود است.

 

آلکاتل ۳ ایکس

آلکاتل ۳ ایکس گوشی با سایز میانه صفحه نایش ۵٫۷ اینچی و وضوح تصویر ۷۲۰ پلاس است اما همان باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را در خود دارد.

دوربین دوگانه آن ترکیب ۱۳ به علاوه ۵ مگاپیکسلی است اما لنز دوم روی این گوشی ۱۲۰ درجه با زاویه دید زیاد بوده و دوربین اصلی نیز زاویه دید ۷۴ درجه دارد. به علاوه این که در این دوربین نیز EIS و Photo Booth قرار خواهد داشت. دوربین سلفی آلکاتل ۳ ایکس ۵ مگاپیکسلی است.

آلکاتل ۳ ایکس از نسخه اندروید نوقا بهره می برد و به پردازنده مدیاتک mt6739 دارای ۸ هسته مجهز است. در این گوشی ۳ گیگابایت رم قرار داده شده و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. در حالی که نسخه معمولی این گوشی همان ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت  حافظه داخلی را دارد.

این گوشی نیز با قیمت ۱۸۰  یورو عرضه خواهد شد.

آلکاتل ۳

مدل پایه این سری گوشی ها آلکاتل ۳ است که با دارا بودن اندروید اوریو و پردازنده‌ای مشابه ۳ ایکس و رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می‌تواند گزینه میان رده مناسبی برای کاربران باشد. همچنین باتری این گوشی نیز همان ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

قیمت آلکاتل ۳ ۱۵۰ یورو است و دوربین دوگانه نیز روی آن نیست. به جای آن یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی با EIS و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با فلش جلویی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید