قابلیت های جدیدی به ویدیو های لایو یوتیوب اضافه خواهد شد - تکفارس 
قابلیت های جدیدی به ویدیو های لایو یوتیوب اضافه خواهد شد - تکفارس 

قابلیت های جدیدی به ویدیو های لایو یوتیوب اضافه خواهد شد

پویان ایزدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - 12:50
قابلیت های جدیدی به ویدیو های لایو یوتیوب اضافه خواهد شد - تکفارس 

یوتیوب، بزرگ‌ترین وب‌سایت ویدیو در جهان اعلام کرده که به تازگی قابلیت‌های جدید به سیستم پخش زنده و دیگر امکانات خود اضافه خواهد کرد.

یوتیوب از قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرده که تجربه کاربری را برای افرادی که ویدیوهای لایو یوتیوب را مشاهده می‌کنند بهتر خواهد کرد. اول این که شرکت، کپشن انگلیسی خودکار را به این ویدیوها آورده است که باعث می‌شود افراد بیشتری در جهان تمایل به دیدن ویدیو داشته باشند.

سیستم کپشن گذاری ویدیوهای لایو یوتیوب از تکنولوژی تشخیص گفتار لایو استفاده می‌کند که توانسته تا اینجای کار به خوبی عمل کند و سرعت مناسبی داشته باشد. این سیستم به وسیله یادگیری ماشین ساخته شده بنابراین تا زمانی که به حد عالی برسد کمی طول خواهد کشید. اما خب به هر حال گزینه‌ای بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که به طور آماتور نیاز به یک مترجم لایو دارند. سیستم کپشن خودکار ویدیوهای لایو یوتیوب تا چند هفته دیگر به صورت رسمی روی وب‌سایت قرار خواهد گرفت.

دومین قابلیت اضافه شده امکان پاسخ دادن خودکار چت در ویدیو لایو است. لایو چت در کنار ویدیو شما در سمت راست قرار داده می‌شود.

سومین قابلیت این است که افرادی که ویدیو لایو ارسال می‌کنند می‌توانند روی هر ویدیو تگ موقعیت مکانی قرار دهند. و افراد دیگری که روی این تگ کلیک کنند می‌توانند ویدیوهای دیگر در این منطقه را مشاهده نمایند. همچنین با این تگ گذاری می‌توان ویدیوها را سرچ و فیلتر کرد تا تنها ویدیوهای منطقه خاص را بتوانید ببینید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید