سامسونگ انتظار دارد گلکسی S9 فروش بیشتری نسبت به S8 داشته باشد - تکفارس 
سامسونگ انتظار دارد گلکسی S9 فروش بیشتری نسبت به S8 داشته باشد - تکفارس 

سامسونگ انتظار دارد گلکسی S9 فروش بیشتری نسبت به S8 داشته باشد

علیرضا داداش زاده
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - 22:02
سامسونگ انتظار دارد گلکسی S9 فروش بیشتری نسبت به S8 داشته باشد - تکفارس 

سامسونگ در طی چند سال اخیر یک غول در دنیای تلفن همراه شده است و هرسال با معرفی یک پرچمدار سعی می‌کند که از رقبا پیشی بگیرد. مدیر عامل بخش تلفن همراه سامسونگ, دی‌جی کوه (DJ Koh), گفته است که انتظار دارد گلکسی S9 فروش بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. با این اوصاف سامسونگ چیزی در حدود ۳۷ میلیون واحد از گلکسی S8 از ابتدای تاریخ عرضه‌اش در آپریل ۲۰۱۷ فروخته است.

DJ Koh میگوید:

گلکسی S9 نسبت به S8 در سال آتی زودتر عرضه خواهد شد و با توجه به پیاده سازی یکسری استراتژی‌های بازاریابی, میخواهیم تعداد درخواست‌‌ها افزایش پیدا کند. من باور دارم که مجموع این تعداد بهتر خواهد بود.

Koh اضافه می‌کند که بازخوردهای اولیه نسبت به S9 فراتر از انتظارات بوده است. استراتژی‌های سامسونگ برای گلکسی +S9 آنرا در جایگاه «دوباره سازی» قرار میدهد که مقصود آن دوربین جدید این گوشی هوشمند با دیفراگم متغیر و قابلیت‌های حرکت آهسته ( slow motion) میباشد.

همچنین باید توجه کنیم که S9 چند هفته زودتر نسبت به S8 در سال گذشته معرفی شد. سامسونگ شروع زودتری در امسال خواهد داشت بنابراین شاید بتواند تعداد بیشتری از S8 را نیز بفروشد.

مطمئنا بحث‌های زیادی حول اینکه S9 به اندازه S8 در زمان عرضه‌اش انقلابی نبوده وجود دارد, با این وجود تعدادی از کاربران دلیلی به ارتقای گلکسی S7 خود با آن تجربه‌ی قابل مقایسه‌ای دوربینش با رقبا نمیدیدند. حال, S9 نیز بازخورد‌های کم و بیش یکسانی را نیز میبیند بدلیل آنکه فرق آنچنان زیادی با S8 ندارد. بیشتر تفاوت‌ها در سیستم داخلی است. دیافراگم متغیر و جایگاه جدید حسگر اثر انگشت از جمله تفاوت‌های این دو گوشی میباشد. بنابراین برای سامسونگ سخت خواهد بود که کاربران را به ارتقای گوشیشان به نسخه جدید متقاعد کند.

در انتها دیدگاه شما چیست؟ آیا S9 میتواند انتظارات کاربران و سامسونگ را برآورده کند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید