Galaxy S9 دارای ویژگی ۳D emoji و بلنگوهای استریو خواهد بود - تکفارس 
Galaxy S9 دارای ویژگی ۳D emoji و بلنگوهای استریو خواهد بود - تکفارس 

Galaxy S9 دارای ویژگی ۳D emoji و بلنگوهای استریو خواهد بود

حمیدرضا مزدورانی
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - 01:53
Galaxy S9 دارای ویژگی ۳D emoji و بلنگوهای استریو خواهد بود - تکفارس 

اخیرا اطلاعاتی از گوشی‌های هوشمند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus توسط رسانه‌ی کره‌ای ETNews منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد این دو محصول به بلندگوهای استریو و شکلک‌های سه‌بعدی (۳D emoji ) مجهز خواهند بود.
این خبرگزاری گزارش داده است که ایموجی‌های سه‌بعدی سامسونگ، از برنامه‌ی انیموجی (Animoji) در آیفون ایکس پیشرفته‌تر خواهند بود. اما هر دو سیستم در شبیه‌سازی کاراکترهای سه‌بعدی که به دنبال حرکات صورت کاربر، تولید می‌شوند، عملکرد مشابهی خواهند داشت. ویژگی شکلک‌های سه‌بعدی این دو دستگاه شامل کاراکترهایی حیوانات نیز می‌شود که می‌توان آن‌ها را با دوستان به اشتراک گذاشت. این خبر توسط وبسایت Android Authority گزارش شد.

روی آوردن سامسونگ به ایجاد چنین ویژگی بیشتر از هر چیزی به چیپست اگزینوسی که امسال معرفی کرد برمیگردد. آن‌های می‌گویند که این چیپست به ویژگی « فیلترهای واقعی تشخیص چهره » مجهز است. همچنین ادعا شده این چیپست به‌هنگام بازکردن قفل گوشی هوشمند از طریق تشخیص چهره، عملکرد امنیتی بسیار بالایی دارد. سامسونگ اولین شرکتی نیست که تکنولوژی شبیه به انیموجی اپل را توسعه می‌دهد. برند Honor شرکت هواوی نیز دارای ویژگی‌های ایموجی خاص خود است.

علاوه‌ بر ویژگی‌های خاص مربوط به ایموجی، مدل S9 به بلندگوهای استریو تجهیز خواهد شد. ETNews دراینباره گزارش داده است که بلنگوهای این دستگاه در بالا و پایین گوشی قرار خواهند داشت. SamMobile قبل از این اعلام کرده بود که بلندگوی دو مدل S9 وS9 Plus از نوع Dolby Surround خواهد بود که توسط شرکت صوتی AKG توسعه خواهد یافت. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ است.

پرچمداران سامسونگ یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در تاریخ ۲۵ فوریه در نمایشگاه جهانی موبایل شهر بارسلونا، معرفی خواهند شد. اطلاعاتی که تا به امروز درباره این دو گوشی هوشمند منتشر شده است حاکی از بازطراحی اسکنر اثرانگشت که در زیر دوربین قرار گرفته است، پیشرفت‌هایی در بخش دوربین، DeX Pad جدید و باقی ماندن جک هدفون دوست‌داشتنی است.

طبق اعلام ETNews، این پرچمدار ممکن است بین ۹۲۵٫۰۰۰ تا یک میلیون وون (بین ۸۸۳ دلار آمریکا تا ۹۲۳ دلار)، قیمت‌گذاری شود که نسبت به Galaxy S8 که با قیمت ۷۲۰ دلار به بازار عرضه شد، جهش بسیار زیادی در بحث قیمت خواهد داشت.
نظر شما در مورد پرچمدارهای جدید سامسونگ چیست؟. به نظر شما این دو محصول می‌توانند همچنان سامسونگ را در اوج بازار نگه دارند؟. نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید