خانواده Moto G6 با صفحه نمایش ۱۸:۹ از راه می رسند - تکفارس 
خانواده Moto G6 با صفحه نمایش ۱۸:۹ از راه می رسند - تکفارس 

خانواده Moto G6 با صفحه نمایش ۱۸:۹ از راه می رسند

مهتاب جهاندار
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - 17:28
خانواده Moto G6 با صفحه نمایش ۱۸:۹ از راه می رسند - تکفارس 

شرکت موتورولا قصد داشته در سال ۲۰۱۸ نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کند. گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری Moto G که هر سال مدل جدیدی از آنها را مشاهده می‌توان کرد. در این بین باید به سری Moto G6 که قرار است در MWC 2018 معرفی شوند، پرداخت. خانواده میان‌رده که همانند رقبا قرار است به صفحه‌نمایش ۱۸:۹ بی حاشیه مجهز شوند و تجربه خوبی رقم زنند.

پیشتر شایعاتی پیرامون این سری منتشر شده و حال شاهد انتشار جزئیات بیشتری هستیم. دو گوشی هوشمند G6 و G6 Plus به نمایشگر ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی ۱۸:۹ مجهز بوده و کیفیت تصویر خوبی می‌توانند ارائه دهند. در سوی دیگر G6 Play یک مدل رده‌پایین‌تر بوده و با کیفیت تصویر ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی ۱۸:۹ یک مدل اقتصادی‌تر است.

خانواده Moto G6 با صفحه نمایش ۱۸:۹ از راه می رسند - تکفارس 

از مشخصات مدل G6 و G6 Plus باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ و ۶۳۰ در کنار حافظه رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد. در سوی دیگر G6 Play  از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ بهره می‌برد که در کنار حافظه رم ۳ گیگابایتی می‌تواند عملکرد خوبی را به عنوان یک مدل رده‌میانی اقتصادی از خود نشان دهد.

شایان ذکر بوده پردازنده G6 Play پیشتر روی G5S قرار گرفته و حال نوبت به این مدل رسیده است. گذشته از آن تمامی مدل‌های خانواده Moto G6 از سیستم‌عامل اندروید ۸٫۰ اوریو بهره می‌برند تا تجربه کاربری لذت‌بخشی را فراهم آورند. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا MWC 2018 منتظر ماند تا مشخص شود چینی‌ها چه برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند رده‌میانی جدید خود دارند و چه ویژگی را می‌توان در آنها مشاهده کرد.

کنگره موبایل بارسلون هر سال اواخر فوریه آغاز شده و تا اوایل مارس ادامه پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.