دوربین Pen E-PL9 اولیمپوس معرفی شد - تکفارس 
دوربین Pen E-PL9 اولیمپوس معرفی شد - تکفارس 

دوربین Pen E-PL9 اولیمپوس معرفی شد

مهتاب جهاندار
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 01:54
دوربین Pen E-PL9 اولیمپوس معرفی شد - تکفارس 

شرکت اولیمپوس به تازگی از محصول جدید خود Pen E-PL9 رونمایی کرد. یک مدل جدید از سری دوربین‌های کوچک بدون آینه Pen Lite که با ابعاد کوچک خود می@توان آنها را در جیب جای داد.

محصول جدید در حقیقت یک نسخه بروزرسانی E-PL8 سال ۲۰۱۶ بوده که کاستی‌های دوربین قدیمتی را برطرف ساخته و آن را به محصولی کارآمد و قابل توجه تبدیل کرده است. E-PL9 طراحی یکپارچه همیشگی دوربین‌های اولیمپوس را داشته و از طراحی قابل توجه و جذابی بهره می‌برد. آنچه که در نسل جدید دوربین اولیمپوس به چشم می خورد سخت‌افزار ارتقایافته بوده که می‌تواند تجربه کاربری حرفه‌ای‌تری را فراهم آورد.

ظاهر E-PL9 اولیمپوس بسیار جذاب بوده و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. طراحی محصولات اولیمپوس همیشه جذاب بوده و این موضوع شامل E-PL9 نیز می‌شود. دوربینی که فراتر از طراحی ساده، عملکردی می ت‌اند از خود نشان دهد و در سطح یک دوربین DSLR ظاهر شود. همچنین یک فلاش پاپ آپ شکلی نیز برای E-PL9 فراهم آورده که موجب روشن شدن محیط شده و عملکردی چشمگیر برای دوربین فراهم می‌آورد. گذشته از آن کیفیت تصویربرداری ۴K/30fps قدرت بزرگی محسوب شده که در هر دوربینی نمی‌توان شاهد آن بود.

دوربین Pen E-PL9 اولیمپوس معرفی شد - تکفارس 

ویژگی‌های سخت‌افزاری E-PL9 در نوع خود قابل توجه بوده و باید آن را دوربین خوش قیمت و باکیفیت اولیمپوس دانست که اخیرا معرفی شده است. اولیمپوس تقریبا هر سال دوربین عرضه می‌کند و در این بین تصمیم گرفته دوربین پاکتی کوچک E-PL9 را برای مشتریان و طرفداران معرفی کند که با طراحی چشمگیر خود از هر نظری خوش ساخت و جذاب مشاهده می‌شود. اولیمپوس سابقه طولانی و درخشانی در تولید لنز داشته و در این میان تصمیم گرفت به همکاری با دیگر برندها پرداخته و مدل جدیدی را معرفی کند.

با پردازشگر تصویر TruePic VIII اولیمپوس و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS ، می‌تواند تصویربرداری خوبی از خود نشان داده و یک دوربین معمولی باکیفیت به شمار رود. شرکت اولیمپوس E-PL9 را در بیشتر بازارها عرضه می‌دارد و این محصول تنها برای بازار مشخصی در نظر گرفته نشده است. با این حال اگر می‌خواهید به تهیه دوربین بپردازید بایستی به سایت اصلی کمپانی یعنی اولیمپوس مراجعه کنید. برندی که تاکنون سعی کرده رضایت مخاطب خود را جلب ساخته و محصولی بادوام و باکیفیت ارائه دهد. از این رو جای تعجبی نداشته که دوربین جدید اولیمپوس در دسته میان‌رده‌های باکیفیت قرار گیرد. E-PL9 ارزان‌ترین دوربین سری پن بوده و به نظر می‌رسد گزینه مناسبی برای افرادی است که نمی‌خواهند هزینه بزرگی برای تهیه دوربین داشته باشند.

اولیمپوس باری دیگر حالت خودکار تصویربرداری را در E-PL9 به کار گرفته تا تجربه کاربری راحتی را رقم زند. همچنین برای سلفی نیز این گزینه بسیار مناسب بوده و کاربری ساده‌ای را رقم می‌زند. E-PL9 همانند مدل پیشین یعنی E-PL8 رقیب جدی برای دوربین تلفن‌های هوشمند پرچم‌داران بوده و از عملکرد بزرگی برخوردار است.

اولیمپوس محصول جدید را در دو رنگ سفید، قهوه‌ای و مشکی با قیمت ۶۹۹ یورو عرضه می‌کند. همچنین یک کیت لنز ۱۴-۴۲mm F3.5-5.6 EZ Pancake نیز در نظر گرفته شده که در کنار دوربین به فروش می‌رسد. این کیت به تنهایی ۵۴۹ یورو قیمت داشته و در مجموع برای تهیه هر دو باید هزینه ۱۱۰۰ یورویی در نظر گرفت. متاسفانه به تاریخ دقیق عرضه اشاره نشده و باید تنها به انتظار اعلام آن توسط اولیمپوس نشست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید