شرکت ZTE از گوشی Blade V9 در رویداد MWC رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
شرکت ZTE از گوشی Blade V9 در رویداد MWC رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

شرکت ZTE از گوشی Blade V9 در رویداد MWC رونمایی خواهد کرد

مهرداد میرشاهی
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - 16:30
شرکت ZTE از گوشی Blade V9 در رویداد MWC رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

ماه دسامبر سال گذشته میلادی بود که جزئیات گوشی هوشمند جدید شرکت ZTE فاش شد. تلفن مورد بحث، Blade V9 نام دارد که در وب‌سایت رسمی واحد اسپانیای شرکت نامبرده قرار گرفت و گرچه اطلاعات آن بلافاصله پاک شد، اما برخی موفق شدند تا تصاویر و اطلاعات این گوشی هوشمند را بدست آورند.

بر اساس سخنانی که یک منبع بدون نام به وب‌سایت «اندروید هدلاینز» گفته است، گوشی Blade V9 به صورت رسمی در رویداد MWC امسال معرفی خواهد شد چراکه شرکت ZTE تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را در این رویداد به عموم مردم معرفی کند. انتظار می‌رود که گوشی Blade V9 از نظر قیمت کاملاً «مقرون به صرفه» باشد چراکه مدل‌های پیشین این سری هم همینطور بودند و مشخصات سخت‌افزاری آن به یک پرچمدار نمی‌خورد.

Blade V9 نخستین گوشی‌ای از شرکت ZTE خواهد بود که با نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ وارد بازار خواهد شد؛ در حال حاضر بیش از هر چیزی در خصوص نسبت تصویر این تلفن همراه در سطح اینترنت بحث می‌شود. اندازه نمایشگر Blade V9 معادل ۵٫۷ اینچ خواهد بود و در این گوشی شاهد وضوح تصویر ۱,۰۸۰x2,160 خواهیم بود. گفتنی است که ZTE تصمیم دارد تا از نمایشگر LCD برای این گوشی هوشمند بهره ببرد و قطعاً عاشقان AMOLED از این موضوع ناامید خواهند شد.

این گوشی هوشمند از اسنپدراگون ۴۵۰ شرکت کوالکوم (Qualcomm) قدرت گرفته و بسته به نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی سازگار خواهد بود. به طور مشابه، فضای ذخیره‌سازی این تلفن نیز ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود. اسلات کارت حافظه میکرو‌اس‌دی این گوشی با جایگاه سیم کارت دوم آن مشترک است.

گوشی Blade V9 دارای یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود است که از لنز خودکار ۱۶ مگاپیکسلی به همراه یک لنز ثابت ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دیافراگم این دوربین f/1.8 است و دوربین جلویی آن هم ۱۳ مگاپیکسل است. گفتنی است که یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر بر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین جک هدفون نیز برای این دستگاه تعبیه شده و اسکنر اثر انگشت آن هم در قسمت پشتی قرار گرفته است.

در ساخت این گوشی شیک از شیشه استفاده شده است. انتظار می‌رود که شرکت ZTE گوشی Blade V9 را در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید