نسل جدید EliteBook اچ پی با امنیت بیشتر از راه رسید - تکفارس 
نسل جدید EliteBook اچ پی با امنیت بیشتر از راه رسید - تکفارس 

نسل جدید EliteBook اچ پی با امنیت بیشتر از راه رسید

مهتاب جهاندار
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - 21:21
نسل جدید EliteBook اچ پی با امنیت بیشتر از راه رسید - تکفارس 

شرکت اچ پی به تازگی دسته جدیدی از نوت‌بوک‌های سری EliteBook خود را معرفی کرده که از طراحی مشابه نسل قبل و مشخصات بهتری بهره می‌برند. در نسل جدید شاهد امنیت بیشتری در بخش وب‌کم هستیم و در هنگام عدم استفاده از وب‌کم کاربر می‌تواند اطمینان کامل داشته باشد که در معرض خطر امنیتی وجود ندارد. زیرا یک پوشش داخلی برای وب‌کم در نظر گرفته شده که موجب قرار گیری روی دوربین شده و مانع از دید جاسوسان و هکرها خواهد شد.

اچ پی روی جدیدترین نسخه‌های EliteBook خود از چنین پوششی بهره گرفته تا اطمینان کاربر خود را در بخش امنیتی افزایش دهد. نسل پنجم سری EliteBook در سه مدل EliteBook 830, 840 و ۸۵۰ معرفی شدند که هر یک مشخصات سخت‌افزاری خاص خود را داشته و با قیمت متفاوتی به فروش رسیده تا تجربه کاربری لذت‌بخشی فراهم آورند. متاسفانه اگر شما به دنبال نمایشگر لمسی هستید باید قید پوشش را بزنید زیرا به گفته اچ پی قرارگیری پوشش در نسخه لمسی ممکن نیست و تنها مدل‌هایی شامل این پوشش می‌شوند که نمایشگر غیرلمسی دارند.

نسل جدید EliteBook اچ پی با امنیت بیشتر از راه رسید - تکفارس 

شرکت‌های دیگری به جز HP چنین پوششی را روی لپ‌تاپ خود قرار می‌دهند که از جمله باید به لنوو اشاره داشت. پیشتر این شرکت برای برخی مدل لپ‌تاپ‌های ThinkPad چنین پوششی به کار گرفته است. علاوه بر بخش امنیتی، شرکت HP در بخش‌های دیگر نیز EliteBook های جدید را با ارتقایی رو به رو کرده است. مدل ۱۴ اینچی سری جدید که به عنوان ۸۴۰ شناخته شده از پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 540 بهره می‌برد که در نسخه ۱۵ اینچی شاهد آن بودیم.  در سوی دیگر مدل ۱۳ اینچی با نام EliteBook 830 به پردازنده گرافیکی مستقلی مجهز نبوده و گرافیک مجتمع اینتل برای آن در نظر گرفته شده است. تمامی مدل‌های جدید همچنین به پردازنده نسل هشتمی کافی لیک اینتل مجهز هستند که در نوع خود بی‌نظیر و قدرتمند هستند.

اچ پی همچنین مدل‌های دیگری از سری ZBook را به عنوان ۱۴u و ۱۵u معرفی کرده که ورک‌استینشی هستند و برای کسب و کار ایده‌آل می‌باشند. هر دو این نوت‌بوک‌ها تغییرات محدودی پیدا کردند از این رو نباید آن را چشمگیر و گسترده دانست. به گفته HP مدل ۱۴ اینچی باریک‌ترین لپتاپ ورک‌استیشنی به شمار می‌رود.

 HP همچنین سه نمایشگر ۴K در کنار لپ‌تاپ‌های سری ZBook رونمایی کرده که به ترتیب ۲۷ اینچی، ۳۱٫۵ اینچی و ۴۲ اینچی هستند. همچنین سه مدل قیمتی بین ۵۹۹ تا ۸۹۹ دلار دارند و ارزان محسوب نمی‌شوند. در بیشتر موارد هدف HP از معرفی لپ‌تاپ‌های جدید برای کسب وکار بوده و قطعا توسط افراد آی‌تی خریداری می‌شود. تمامی این دستگاه‌ها به شکل جداگانه از طریق فروشگاه HP قابل خرید هستند. لپ‌تاپ‌های جدید EliteBook در ماه فوریه به فروش می‌رسند و قیمت پایه ۱۰۲۹ دلاری دارند اما ZBookها با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.