T-Mobile تا سال ۲۰۲۱ تمام انرژی‌ مورد نیاز خود را از انرژی‌های پاک تامین خواهد کرد - تکفارس 
T-Mobile تا سال ۲۰۲۱ تمام انرژی‌ مورد نیاز خود را از انرژی‌های پاک تامین خواهد کرد - تکفارس 

T-Mobile تا سال ۲۰۲۱ تمام انرژی‌ مورد نیاز خود را از انرژی‌های پاک تامین خواهد کرد

حمیدرضا مزدورانی
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - 14:35
T-Mobile تا سال ۲۰۲۱ تمام انرژی‌ مورد نیاز خود را از انرژی‌های پاک تامین خواهد کرد - تکفارس 

این روزها چرخش به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر بیشتر شبیه یک داستان تبلیغاتی به نظر می‌رسد. اما با این حال می‌تواند برای محیط زیست مفید واقع شده و اثرات مثبتی را داشته باشد. امروز شرکت T-Mobile، به جمع شرکت‌هایی که متعهد شده‌اند تا سال ۲۰۲۱ انرژی مورد نیاز خود را تمام و کمال، با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنند، پیوست.همچنین این شرکت به جمع RE100 نیز پیوست. ابتکار جهانی مجموعه شرکت‌هایی که رسیدن به انرژی تماما تجدیدپذیر را هدف خود قرار داده‌اند.
این اپراتور تلفن‌های همراه برای رسیدن به این هدف یک نیروگاه بادی جدید در کانزاس تاسیس خواهد کرد. این شرکت هم‌اکنون نیز یک نیروگاه بادی در اکلاهاما دارد. این دو نیروگاه روی هم رفته حدود ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز T-Mobile را فراهم خواهند کرد. طبق خبر منتشر شده، برای رسیدن به درصد ۱۰۰ این شرکت به صورت سالانه انرژی بادی مورد نیاز خود را خریداری خواهد کرد.

شرکت T-Mobile اولین شرکت خدمات بی‌سیم در ایالات متحده است که به گروه RE100 پیوسته است. اپراتور AT&T بر روی کاهش مصرف انرژی و گزینه‌های مختلف تجدیدپذیر تمرکز دارد.
در وبسایت شرکت AT&T آمده است:« AT&T تا سال ۲۰۲۵ مصرف انرژی فسیلی را تا ده برابر کاهش خواهد داد. این امر با بالا بردن بهره‌وری در شبکه و ارائه خدمات و راه‌حل‌های مناسب به مشتریان، عملی خواهد شد.»
سیاست‌های اپراتور Sprint نیز به خوبی مشخص نیست. در وبسایت این شرکت، قسمت سیاست‌های زیست‌محیطی وضعیت مناسبی ندارد. شرکت Verizon نیز بر روی کاهش مصرف انرژی‌های فسیلی همزمان با تولید انرژِی مناسب محیط زیستی تاکید می‌کند. وبسیات این شرکت اعلام کرده است که این شرکت، رسیدن به تولید ۲۴ مگاوات انرژی سبز را تا سال ۲۰۲۵ هدف‌گذاری کرده است. این میزان حدود دو برابر ظرفیت فعلی این شرکت است.
نظر شما در مورد فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید انرژی‌های پاک چیست؟. به نظر شما این اقدامات، می‌تواند مصرف انرژی‌های فسیلی را کاهش دهد و شرکت‌ها و دولت‌های مختلف را به سمت استفاده از انرژی‌های پاک سوق دهد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.