گوشی جدید و ضد آب سونی با نام اکسپریا ZR را بیشتر بشناسید! - تکفارس 
گوشی جدید و ضد آب سونی با نام اکسپریا ZR را بیشتر بشناسید! - تکفارس 

گوشی جدید و ضد آب سونی با نام اکسپریا ZR را بیشتر بشناسید!

علیرضا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 17:34
گوشی جدید و ضد آب سونی با نام اکسپریا ZR را بیشتر بشناسید! - تکفارس 

گوشی جدید و ضد آب سونی با نام اکسپریا ZR را بیشتر بشناسید!

سونی موبایل امروز گوشی Xperia ZR را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای  Full HD در زیر آب، معرفی کرد. این تلفن هوشمند مبتنی بر Android با داشتن یک صفحۀ نمایش ۴.۶ اینچیReality display با کیفیت HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع، پردازشگر چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ S4 Pro و پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم ۴G LTE، فن‌آوری و محتوایی پیشرو را ارایه می‌کند.

کالوم مک دوگال (Calum MacDougall) مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: “Xperia ZR مرزهای چگونگی و محل‌هایی را که مصرف‌ کنندگان می‌توانند از تمامی قابلیت‌های بالقوۀ تلفن هوشمندشان استفاده کنند، به جلو می‌راند. با تلفیق فن‌آوری پیشروی دوربین سونی با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب، دیگر هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد. Xperia ZR با گرد هم آوردن بهترین‌های فن‌آوری سونی، برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای، و قابلیت اتصال آسان تک لمسی با گسترده‌ترین طیف لوازم جانبی مبتنی بر NFC تاکنون، تجربه‌ای بی‌همتا از تلفن هوشمند را برای مردم به گونه‌ای که از سونی انتظار دارند، ارایه می‌دهد.”

sony-xperia-zr

نهایت طراحی با دوام

Xperia ZR با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده است تا از پس هر شرایطی که زندگی در مقابل آن قرار می‌دهد برآید. Xperia ZR با طراحی شیک و در عین حال بادوام خود همراهی کامل برای شما در درون و بیرون آب است. این تلفن مقاوم در برابر آب علاوه بر مقاومت در برابر گرد و غبار، با استانداردهای IP55 و IP58 تطابق دارد. بنا براین می‌توانید آن را تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب شیرین غوطه‌ور سازید. قابلیت‌های مقاوم در برابر آب این تلفن هوشمند که با کلید اختصاصی برای دوربین تلفیق شده است، به شما اجازه می‌دهد تا برای ثبت واضح‌ترین تصاویر در زیر آب با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کرده یا عکس بگیرید. کلید دوربین همچنین به شما اجازه می‌دهد حتی زمانی که صفحۀ تلفن قفل است عکس بگیرید. این بدان معناست که دیگر هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد.

Xperia ZR با داشتن حسگر تصویر ” Exmor RS برای موبایل”  ساخت Sony با HDR (گسترۀ پویای بالا) هم برای عکس و هم برای فیلم، در هر شرایط محیطی عکس‌ها و فیلم‌هایی بی‌نقص را ثبت می‌کند. حالت خودکار فوق‌العاده برای تصویر‌برداری با تنظیمات بهینه، ویژگی تشخیص صحنه را با کیفیت بالای فن‌آوری پردازش تصویر(HDR و کاهش پارازیت) تلفیق می‌کند و زمانی که می‌خواهید یک سوژه را که با سرعت زیاد در حال حرکت است ثبت کنید، کافیست به آسانی حالت تصویر برداری  پی در پی را روشن کنید تا با سرعت ۱۵ فرِیم در ثانیه به تعداد نامحدود عکس بگیرید.

Xperia ZR همچنین دارای حالت Battery STAMINA است که زمان آماده به کار تلفن هوشمند شما را به طور چشمگیری تا چهار برابر یا بیشتر از طریق خاموش کردن خودکار برنامه های کاربردی که مصرف باتری زیادی دارند در زمان خاموش شدن صفحه نمایش و روشن کردن دوباره آن‌ها در زمان روشن شدن صفحه، افزایش می‌دهد.

تجربه مشاهده با کیفیت بالا

با صفحه نمایش ۴.۶ اینچیReality Display بسیار واضح HD که  با Mobile BRAVIA Engine 2 تجهیز شده است، ازسرگرمی خود لذت ببرید (ای کاش فول اچ‌دی بود!). این ترکیب با استفاده از تخصص فن‌آوری افزایش کنتراست از طیف تلویزیون‌های براویا که با یک پنل OptiContrast™ با طراحی زیبا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تجربه مشاهده‌ای زیبا و با کیفیتی مناسب را ارایه می کند.

پنل OptiContrast™ بازتابش را کاهش داده و امکان مشاهده‌ای واضح را حتی در زیر تابش شدید نور خورشید فراهم می‌آورد. این پنل همچنین در زمانی که تلفن خاموش است سطح سیاه یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کند. با حذف لایۀ حسگر و یکپارچه‌سازی حسگر و لنز، پاسخ‌گویی لمسی صفحه افزایش یافته است. بنابراین اکنون لمس شما مؤثرتر وکاراتر است. علاوه بر این با فیلتر پیش‌بینی منحصر به فرد سونی برای کمک به هدایت بهتر حرکت انگشتان شما، پیمایش و حرکت کردن بر روی Xperia ZR به طور اطمینان بخشی روان است.

2

تجربه‌های سرگرمی رسانه‌ای سازگار Sony

برنامه‌های کاربردی“WALKMAN”، آلبوم و Movies امکان یافتن محتوای آنلاین و آفلاین را از طریق یک نقطه دسترسی با شیوه‌های جدیدی برای لذت بردن و به اشتراک‌گذاری آن‌ها را فراهم می‌آورند.  برنامه کاربردی “WALKMAN” دسترسی به همه آهنگ‌های دانلود شده، آرشیوی از ۲۰ میلیون آهنگ قابل جستجو از  Music Unlimited و یکپارچه سازی Facebook را فراهم می‌آورد.

برنامۀ کاربردی Movies دسترسی به بیش از ۱۵۰,۰۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی از Video Unlimited را فراهم می‌آورد. برنامه کاربردی آلبوم امکان دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در Facebook و مرور عکس‌ها بر اساس محل را ایجاد می‌کند. ‘Faces’ ویژگی جدیدی است که به این برنامه افزوده شده است.  این ویژگی تمامی چهره‌ها در آلبوم عکس شما را تشخیص می‌دهد. بنابراین می‌توانید مخاطب‌های موجود خود را برچسب‌گذاری کرده یا به چهره‌های آشنا نامی اختصاص دهید.

راحتی به اشتراک‌گذاری و لذت

عملکردهای تک لمسی به شما اجازه می دهند بتوانید به آسانی موسیقی، عکس‌ و فیلم را از تلفن هوشمند خود با گسترده‌ترین طیف دستگاه‌های مجهز به NFC ساخت Sony، شامل بلندگوها، هدفون‌ها و تلویزیون‌ها به اشتراک بگذارید.

هدست Bluetooth جدید مدل SBH50 که به این سری همیشه در حال گسترش پیوسته است، یک هدست بی‌سیم پیشرفته با قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی است که به رادیو FM داخلی، نمایشگر OLED و اتصال تک لمسی برای پخش بی‌سیم صدا مجهز است. Xperia ZR خود را به آسانی با این هدست مماس کنید تا دستگاه‌ها فوراً با یکدیگر جفت شوند و با آن به موسیقی گوش دهید یا تماس تلفنی برقرار کنید. SBH50 در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس است. سایر لوازم جانبی که می‌توانند Xperia ZR را کامل کنند پایۀ شارژ  DK28و  ساعت هوشمند SmartWatch MN2 هستند.

ویژگی های کلیدی برای Xperia ZR

• ابعاد: ۱۳۱ در ۶۷.۴ در ۱۰.۴ میلیمتر

 • وزن: ۱۴۰ گرم

 • پردازنده و گرافیک: اسنپدرگون S4 Pro به همراه Adreno 320

 • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ویژگی هایی از قبیل: فوکوس خودکار، تصویربرداری پی در پی، HDR‏ هم برای عکس و هم برای فیلم، تشخیص چهره، برچسب گذاری جغرافیایی، فیلم برداری با وضوح ‏Full HD‏ ‏‌(۱۰۸۰p)‌، لرزش‌گیر تصویر، ردیابی شی، کاهش قرمزی چشم، تشخیص صحنه، تایمر دوربین، ارسال به وب، و سنسور‏”‏Exmor RS ‌‏ برای موبایل”، (دوربین جلو نیز VGA است).

 • نمایشگر: ۴.۶ اینچی OptiContrast OLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، و لایه ضد شکستگی بر روی شیشه ضد خش

 • حافظه: ۲ گیگابایت رم به همراه شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت

 • بدنه مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55 /IP58) برای دوام بیشتر

 • حالت Battery STAMINA برای عمر باتری متمایز

Xperia ZR از سه ماهۀ دوم سال ۲۰۱۳ در یازارهای مختلف جهان عرضه می‌شود (دسترسی بسته به بازار متفاوت است).

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.