سرویس DriveNow کاملا در اختیار بی ام و - تکفارس 
سرویس DriveNow کاملا در اختیار بی ام و - تکفارس 

سرویس DriveNow کاملا در اختیار بی ام و

مهتاب جهاندار
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - 19:09
سرویس DriveNow کاملا در اختیار بی ام و - تکفارس 

بی ام و چندین سال است که نسبت به سرویس  DriveNow مترادف است و حال امروز آن را با خود نهایی کرده است. نام برند بی ام و با نام سهام Sixt مالک DriveNow ادغام شده و به نوعی شرکت آلمانی این سرویس را در اختیار گرفته است.

این سرویس به بی ام و اجازه می‌دهد تا خدمات بزرگی در زمینه حمل و نقل ارائه کند. در حقیقت سرویس DriveNow یک پلتفرم اجاره خودرو بوده و هر شرکتی دوست دارد در این زمینه فعال باشد. در حال حاضر DriveNow قصد داشته به عنوان شرکت تابع بی ام و ادامه فعالیتی داشته و به کار خود بپردازد.

پیشتر بی ام و سرویس  Parkmobile را خریداری کرده بود اما نتوانست به موفقیتی دست یابد. در این میان تصمیم گرفته شد با در اختیار گرفتن  DriveNow بتواند به این مهم دست پیدا کند. به کمک چنین سرویس‌هایی پیدا کردن جای پارک، اجاره خودرو و هر چیزی که به حمل و نقل مربوط می‌شود، آسان است.

 DriveNow نه تنها برای بی ام و منبع درآمدی بوده بلکه موجب افزایش ارزش برند باواریایی خواهد شد که در زیرمجموعه خود سرویس مطرحی چون  DriveNow را شامل می‌شود. البته بی ام و در طول فعالیت خود خریدهای متعددی داشته و در این میان تنها می‌توان به  DriveNow اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید