ممکن است LG تامین‌کننده‌ی پنل OLED برای پرچمدار بعدی Sony باشد. - تکفارس 
ممکن است LG تامین‌کننده‌ی پنل OLED برای پرچمدار بعدی Sony باشد. - تکفارس 

ممکن است LG تامین‌کننده‌ی پنل OLED برای پرچمدار بعدی Sony باشد.

حمیدرضا مزدورانی
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 23:10
ممکن است LG تامین‌کننده‌ی پنل OLED برای پرچمدار بعدی Sony باشد. - تکفارس 

سرنخ‌های مختلفی نشان می‌دهد که سونی از یک صفحه‌نمایش OLED در پرچمدار آینده‌ی خود استفاده خواهد کرد. حال اطلاعات منتشر شده از زنجیره‌های تامین نشان می‌دهد که ممکن است این صفحه نمایش توسط LG Display تامین شود. سونی در حال حاضر هم از پنل‌های OLED ساخت LG در سری موفق تلویزیون‌های پرمیوم خود استفاده می‌کند.
یکی از متخصصان این صنعت در اینباره گفت:« پیشبینی می‌شود که سونی، فاکتورهای موفقیت خود در تجارت تلویزیون را به کسب و کار گوشی‌های هوشمند نیز وارد کند و محصولاتی همچون گوشی‌های منعطف طراحی کند».

OLED های مورد نظر انعطاف‌پذیر خواهند بود. البته به دور از معنی که برای گوشی‌های تاشو می‌شناسیم. در اینجا پنل‌های منعطف، معمولا به معنای انحنای لبه‌ها و حاشیه‌ها به کار می‌روند. پیش از این نیز شایعاتی در مورد اینکه سونی به زودی به نسبت تصویر ۱۸:۹ روی خواهد آورد منتشر شده بود. در صورت این اتفاق تغییرات عمده‌ای را در بخش طراحی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۱۸ شاهد خواهیم بود.
شرکت LG Display در حال تولید صفحه‌نمایش‌های OLED در مدل‌های مختلف برای تامین نیاز مشتریان است. این محصولات در حال حاضر در دو مدل LG V30 و Pixel 2 XL به کار برده شده‌اند. علاوه بر این آن‌ها در حال مذاکره با اپل برای تامین صفحه‌نمایش OLED محصولات این شرکت هستند. اگرچه ممکن است که اپل دوباره به استفاده از پنل‌های LCD در محصولات خود روی بیاورد.
به هر حال محصولات Xperia همچنان عرضه خواهند شد. اما لازم است که سونی تغییراتی را در بخش پایین‌رده پیاده کند. همچنین تحول در طراحی نیز ممکن است تنها چیزی باشد که این سری برای موفق شدن نیاز دارند.
پنل‌های مختلف صفحه‌نمایش هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند. نظر شما در مورد استفاده گسترده از صفحه‌نمایش‌های OLED چیست؟. دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.