عرضه نسخه دو سیم کارته گوشی‌های گلگسی اس ۹ در اروپا - تکفارس 
عرضه نسخه دو سیم کارته گوشی‌های گلگسی اس ۹ در اروپا - تکفارس 

عرضه نسخه دو سیم کارته گوشی‌های گلگسی اس ۹ در اروپا

مهرداد میرشاهی
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 22:30
عرضه نسخه دو سیم کارته گوشی‌های گلگسی اس ۹ در اروپا - تکفارس 

یک صفحه پشتیبانی برای گوشی مورد انتظار گلگسی اس ۹  سامسونگ در کشور آلمان راه‌اندازی شده است که اطلاعات جدیدی را از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر می‌سازد. مهم‌ترین نکته موجود در این صفحه، این است که گوشی‌های گلگسی اس ۹ و گلگسی اس ۹+ به صورت دو سیم کارته در اروپا عرضه خواهند شد.

شماره مدل این گوشی‌ها در این صفحه SM-G960F/DS است که حرف F آن به نسخه بین‌المللی و حرف DS هم به نسخه دو سیم کارته آن اشاره دارد.

اینطور که پیداست، گوشی‌های گلگسی اس ۹ و گلگسی اس ۹+ همانند تلفن‌های گلگسی اس ۸ و اس ۸+ و نوت ۸ Dous دارای شکافی هیبریدی (اسلات سیم کارت) است. گفتنی است که در این شکاف می‌توان دو نانو سیم کارت یا یک نانو سیم کارت همراه با کارت حافظه microSD به منظور افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی قرار داد.

مدلهای دو سیم کارته در برخی خرده‌فروشی‌های منتخب بازار اروپا در دسترس قرار دارند بنابراین، واضح است که سامسونگ تصمیم دارد تا این برنامه را برای گوشی گلگسی اس ۹ خود هم پیاده سازی کند.

دو گوشی گلگسی اس ۹ و گلگسی اس ۹+ در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) که از تاریخ یکشنبه ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برگزار خواهد شد، رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند در ماه مارس میلادی وارد بازارهای جهانی شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید