ال جی ادعا می کند توسعه G7 در جریان است - تکفارس 
ال جی ادعا می کند توسعه G7 در جریان است - تکفارس 

ال جی ادعا می کند توسعه G7 در جریان است

مهتاب جهاندار
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 20:00
ال جی ادعا می کند توسعه G7 در جریان است - تکفارس 

ال‌جی به نظر می رسد برای شکستی در فروش بخش کسب و کار گوشی هوشمند خود نتوانسته به سود موردنظر دست پیدا کند و از این رو تصمیم گرفته تغییراتی را در اسمارت‌فون‌های خود حاصل کند. این طور که پیداست پرچم‌دار جدید کمپانی بازطراحی شده و با ویژگی‌های جدیدی بزودی معرفی می‌شود.

یک نماینده شرکت کره‌ای بیان داشت توسعه G7 در حال انجام بوده و وقفه‌ای در کار نیست. البته ال‌جی تایید نکرده آیا چنین چیزی حقیقی بوده یا آن که نماینده به مواردی غیررسمی و تایید نشده اشاره کرده است.

متاسفانه تاریخ عرضه دقیق G7 بی پاسخ باقی مانده اما پیشتر گفته شد ال‌جی می‌خواهد در زمانی مناسب پرچم‌دار ۲۰۱۸ را رونمایی و عرضه کند. جزئیات یا اطلاعات دقیقی در کار نیست تا مشخص شود برند کره‌ای چه برنامه‌ای در سر دارد.

ال‌جی اعلام نکرده آیا G7 در MWC 2018 معرفی می‌شود یا خیر زیرا پیشتر شایعات به این تاریخ اشاره کردند و واکنشی نشان داده نشد. به هر حال احتمالا برنامه سال ۲۰۱۸ ال‌جی متفاوت خواهد بود و G7 رده بالا را در رویدادی اختصاصی و با فاصله از MWC 2018 معرفی خواهد کرد. از این رو باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شرکت کره‌ای چه برنامه ای در سر دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید