درز تصاویر جدید از Meizu 15 Plus - تکفارس 
درز تصاویر جدید از Meizu 15 Plus - تکفارس 

درز تصاویر جدید از Meizu 15 Plus

مهتاب جهاندار
۸ بهمن ۱۳۹۶ - 14:50
درز تصاویر جدید از Meizu 15 Plus - تکفارس 

شرکت میزو یکی از برندهای مطرح چینی بوده که در طول فعالیت خود توانست محصولات قابل توجهی را در بازار عرضه دارد. اسمارت‌فون‌هایی که باکیفیت بوده و می‌توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند. در این میان به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی یک اسمارت‌فون جدید موسوم به Meizu 15 Plus باشیم و این طور که از نام آن مشخص است، اسمارت‌فونی بلند قامت و رده بالا به شمار خواهد رفت.

به تازگی تصاویری مربوط به Meizu 15 Plus فاش شده که آن را به شکل شماتیکی نشان می‌دهد و تصویری رندر شده یا زنده نیست. به نظر می‌رسد این تصویر به پرچم‌دار میزو اختصاص داشته زیرا شایعه شده گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز بوده و با قیمت ۵۶۰ دلار نیز عرضه خواهد شد. طرح عقب این گوشی هوشمند با دوربین دوگانه، فلاش LED دوگانه و برخی دیگر شباهتی به Meizu Pro 6 Plus یکی از محصولات رده بالا میزو دارد.

درز تصاویر جدید از Meizu 15 Plus - تکفارس 

یکی از مواردی که در تصویر قابل مشاهده نیست، سنسور اثرانگشت Meizu 15 Plus می‌باشد. در این زمینه ممکن است میزو از فناوری زیر صفحه‌نمایش همچون Meizu M6S یا گوشی هوشمند X20 Plus UD ویوو بهره گیرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها می‌توان منتظر ماند تا شرکت میزو بزودی محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. همانطور که می ‌انید شایعات همیشه پیرامون محصولات آینده وجود داشته و برای کسب جزئیات بیشتر تنها می‌توان منتظر ماند و نباید به شایعات بی‌اساس پرداخت.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید