آسانتر شدن اشتراک‌گذاری ویدیو در توییتر با شیوه‌ای جدید - تکفارس 
آسانتر شدن اشتراک‌گذاری ویدیو در توییتر با شیوه‌ای جدید - تکفارس 

آسانتر شدن اشتراک‌گذاری ویدیو در توییتر با شیوه‌ای جدید

سید محمد معلمی
۷ بهمن ۱۳۹۶ - 20:19
آسانتر شدن اشتراک‌گذاری ویدیو در توییتر با شیوه‌ای جدید - تکفارس 

توییتر در حال آزمایش ویژگی است تا از طریق آن اشتراک‌گذاری ویدیوها آسانتر شود.

هم‌اکنون برای اشتراک‌گذاری یک ویدیو در توییتر، باید علامت توییت گذاشتن را انتخاب کرده و روی دوربین ضربه بزنید که این کار نیازمند انجام دادن چند مرحله است به همین دلیل توییتر با عرضه قابلیتی جدید، به دنبال کاهش مراحل انجام این کار است.

شیوه‌ای که توییتر به دنبال انجام آن است، قبلاً در اسنپ‌چت و اینستاگرام انجام شده است به طوری که تنها کافی است دوربین گوشی را انتخاب کرده و شروع به ضبط کردن فیلم کنید.

اگرچه توییتر قبلاً فیلمی از این قابلیت را منتشر کرده است ولی هنوز به مرحله پایانی خود نرسیده است و حتی مشخص نیست که این ویژگی نیز چه زمانی عرضه خواهد شد.

همچنین مشخص نیست که آیا این ویدیوها پس از مدتی از بین می‌روند یا خیر بنابراین وجود قابلیت پست‌های محو شونده، در توییتر بسیار ضعیف است.

استراتژی توییتر برای اشتراک‌گذاری ویدیو، مبتنی بر نیاز انتشار دهندگان است. زیرا سال گذشته برای پخش زنده فیلم، اقداماتی انجام شده بود.

البته توییتر دارای نرم‌افزارهایی است تا ویدیوهای لایو را به اشتراک بگذارد ولی این اپلیکیشن به خاطر اینکه قابلیت انتشار کلیپ‌های از قبل ضبط شده را نداشت، باعث شد نرم‌افزار واین عرضه شود که این اپلیکیشن هم به دلیل اینکه تنها کلیپ‌های ۶ ثانیه‌ای را به اشتراک می‌گذاشت، اوایل سال گذشته کارایی خود را از دست داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.