رونمایی مایکروسافت از لپتاپ های مقرون به صرفه آموزشی - تکفارس 
رونمایی مایکروسافت از لپتاپ های مقرون به صرفه آموزشی - تکفارس 

رونمایی مایکروسافت از لپتاپ های مقرون به صرفه آموزشی

مهتاب جهاندار
۷ بهمن ۱۳۹۶ - 18:30
رونمایی مایکروسافت از لپتاپ های مقرون به صرفه آموزشی - تکفارس 

شرکت مایکروسافت برای مبارزه با کروم‌بوک‌ها تصمیم گرفت لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه جدیدی را معرفی کند. این سیستم‌ها لپ‌تاپ‌های کمتر از ۲۰۰ دلار و رایانه‌های تبدیل شونده کمتر از ۳۰۰ دلار هستند.

به گفته مایکروسافت این لپت‌اپ‌ها با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ همراه هستند و به کاربران اجازه می‌دهند تا از طریق نرم‌افزارهای رایگان به شکل بهتری تحصیل خود را ادامه دهند. نخستین مدل لنوو ۱۰۰e  بوده که با پردازنده سلرون اینتل Apollo Lake همراه است و قیمتی ۱۹۰ دلاری دارد. دیگر مدل ۳۰۰e نام داشته و با قیمت ۲۸۰ دلار و با پشتیبانی از قلم قابل خرید است. مدل سوم لپ‌تاپ تبدیل شونده Trigono V401 با نمایشگر لمسی و پشتیبانی از قلم بوده که با قیمتی ۳۰۰ دلاری به فروش می‌رسد. در نهایت باید به لپ‌تاپ Leap T303 اشاره کرده که از ویندوز هلو پشتیبانی کرده و سطح امنیتی بالایی دارد، همچنین تنها با قیمت ۲۰۰ دلار قابل خرید است.

رونمایی مایکروسافت از لپتاپ های مقرون به صرفه آموزشی - تکفارس 

شما شاید درباره میزان حافظه رم، صفحه‌نمایش، حافظه داخلی و برخی دیگر این لپ‌تاپ‌ها متعجب شوید. در میان این لپ‌تاپ‌ها اچ‌پی Stream 11 Pro G4 EE از صفحه‌نمایش HD، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه فلش ۶۴ گیگابایتی eMMC  و برخی ویژگی‌های دیگر برخوردار است. از آن‌جایی که لپ‌تاپ ۲۰۰ دلار است مشتریان می‌توانند سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس را انتخاب کنند. این سیستم‌عامل با برنامه Office 365 ، OneNote و Teams همراه است. این برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا کاربری کاملی با لپ‌تاپ مقرون به صرفه داشته باشند.  مایکروسافت با همکاری شرکت‌های تولیدکننده تصمیم گرفت ابزارهای دیجیتال ارائه دهد. با هدست ۳۰۰ دلاری هولولنز می‌توان برنامه‌های واقعیت مجازی به دانشجویان و دانش آموزان ارائه داد. مجموعه برنامه‌های VR که می‌تواند تجربه خوبی را برای افراد رقم زند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید