هوم پاد اپل تاییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 
هوم پاد اپل تاییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 

هوم پاد اپل تاییدیه FCC دریافت کرد

مهتاب جهاندار
۴ بهمن ۱۳۹۶ - 22:00
هوم پاد اپل تاییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 

شرکت اپل در بهار سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت اولین اسپیکر هوشمند خود را به نام هوم پاد معرفی کند. اسپیکری که مبتنی بر دستیار هوشمند مجازی سیری بوده و می‌تواند عملکرد بزرگی در میان رقبا از خود نشان دهد.

در حالی که قرار بود این اسپیکر هوشمند اوایل دسامبر روانه بازار شود اما اپل اعلام کرد به دلایل ایجاد مشکلاتی در تولید دستگاه، عرضه تا سال ۲۰۱۸ تاخیر پیدا می‌کند. سپس تاریخ انتشار جدیدی اعلام نشد و تا حال حاضر که شرکت کوپرتینویی واکنشی درباره تاریخ عرضه نشان نداده است. حال به تازگی این اسپیکر توانسته تاییدیه FCC ایالات متحده را کسب کند و بزودی باید شاهد عرضه آن باشیم. براساس شایعات اخیرا انتشاریافته بیش از یک میلیون واحد اسپیکر هوشمند هوم پاد روانه فروشگاه‌ها شده است. به نظر می‌رسد استرالیا، انگلستان و استرالیا اولین مناطقی هستند که این اسپیکر هوشمند را دریافت می‌کنند.

هوم پاد اپل تاییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 

البته شرکت اپل تاریخ دقیق عرضه هوم پاد را همزمان با کسب تاییدیه توسط این اسپیکر هوشمند مشخص کرده است. همانطور که گفته شد هوم پاد پاسخ اپل به اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم و آمازون اکو بوده و انتظار می‌رود از طرفداران بیشتری برخوردار شود. از ویژگی‌های این محصول مبتنی بر سیری باید به ارتفاع ۷ سانتی‌متری اسپیکر،  ووفرهای ۴ اینچی، ۷ توییتر با کیفیت صوتی ۳۶۰ درجه و شش میکروفون اشاره کرد.  این اسپیکر را می‌توان تنها با گفتن Hey siri مورد استفاده قرار داد و در سریع‌ترین زمان پاسخ شما را می‌دهد. هوم پاد با قیمت ۳۴۹ دلار در رنگ‌های خاکستری و سفید به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید