Alcatel 5 و Alcatel 3V برای پیش‌خرید در فروشگاه آمازون لیست شدند - تکفارس 
Alcatel 5 و Alcatel 3V برای پیش‌خرید در فروشگاه آمازون لیست شدند - تکفارس 

Alcatel 5 و Alcatel 3V برای پیش‌خرید در فروشگاه آمازون لیست شدند

حمیدرضا مزدورانی
۴ بهمن ۱۳۹۶ - 14:11
Alcatel 5 و Alcatel 3V برای پیش‌خرید در فروشگاه آمازون لیست شدند - تکفارس 

شرکت TCL در نمایشگاه CES امسال برنامه‌ی خود را برای سری جدید گوشی‍های هوشمند این شرکت، اعلام کرد. اما هیچ مدلی در طول نمایشگاه به صورت رسمی معرفی نشد تا ۱۷ ژانویه که مدل ۳C رسما معرفی شد.
حال شعبه‌ی فرانسه فروشگاه آمازون دو مدل ۳V و ۵ را برای پیش‌خرید لیست کرده است. آمازون به عنوان یک منبع دقیق، به منظور دریافت اطلاعات گوشی‌های هوشمند شناخته نمی‌شود. اما چند مشخصه به همراه قیمت در لیست اعلام شده است.
قیمت مدل ۵ مقداری کمتر از ۲۳۰ یورو (۲۲۹٫۹۹) مشخص شده است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵٫۷ اینچ و با نسبت ۹:۱۸ خواهد بود. این شرکت خود را متعهد به عرضه‌ی مدل‌هایی با صفحه‌نمایش عریض آن هم بدون در نظر گرفتن قیمت، می‌داند. همچنین طبق گفته‌ها صفحه نمایش از رزولوشن +HD یعنی ۱,۴۴۰x720px بهره خواهد برد. البته ممکن است حدس ما در این ضمینه درست نباشد.
این گوشی به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود. البته هنوز مشخص نشده است که از چیپستی در این گوشی استفاده خواهد شد. میزان حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود. همچنین این گوشی از درگاه حافظه micro SD پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر اعلام شده است. سیستم‌عامل مدل ۵ همچنان اندروید نسخه‌ی ۷٫۰ خواهد بود. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

اما برویم سراغ  Alcatel 3V، این مدل یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی +FullHD با نسبت تصویر ۹:۱۸ را دارا خواهد بود. پردازنده این مدل چهارهسته‌ای خواهد بود. میزان حافظه‌ی رم هم فقط ۲ گیگابایت است. حافظه‌ی داخلی نیز ۱۶ گیگابایت خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی خواهد کرد یا نه. دوربین پشتی این مدل از نوع دوگانه خواهد بود. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل. (شاید هم ۱۳ مگاپیکسل که بستگی دارد به کدام قسمت لیست اعتماد کنیم. حتی طبق اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی احتمال دارد دقت تصویر دوربین اصلی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل باشد.) دوربین جانبی نیز ۲ مگاپیکسل خواهد بود که برای عمق‌دهی بیشتر به تصاویر ضبط شده به کار خواهد آمد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود. همچنین این مدل بر خلاف دیگری با نسخه ۸٫۰ اندروید عرضه خواهد شد، یا حداقل این چیزیست که اطلاعات صفحه‌ی آمازون به ما می‌گوید. قیمت برای پیش‌خرید Alcatel 3V حدود ۱۹۰ یورو اعلام شده است و در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی موجود خواهد بود.

هر دو مدل، ۲۶ ماه فوریه عرضه خواهند شد. همزمان با شروع نمایشگاه جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا. پرواضح است که این دو مدل در همان روز عرضه، در این نمایشگاه به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
نظر شما در مورد مدل‌های میان‌رده‌ی این شرکت چیست؟. دیدگاهتان در این ضمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.