مرورگر opera mini قبل از آیفون ۸ به طور کلی تغییر کرد - تکفارس 
مرورگر opera mini قبل از آیفون ۸ به طور کلی تغییر کرد - تکفارس 

مرورگر opera mini قبل از آیفون ۸ به طور کلی تغییر کرد

علی فلاح
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - 12:27
مرورگر opera mini قبل از آیفون ۸ به طور کلی تغییر کرد - تکفارس 

مرورگر opera mini قبل از انتشار آیفون ۸ ، به صورت کلی دچار تغییر و تحولاتی شد.با توجه به گزارش این شرکت ، مرورگر iOS اپرا ، دچار بروزرسانی هایی جهت بهبود وضعیت کارکرد این نرم افزار شد.این اپلیکیشن بصورت کلی مجددا طراحی شده است تا نحوه و کیفیت استفاده از آن توسط کاربران آیفون بهتر و بروزتر شود.

ورژن جدید opera mini از رابط کاربری کاملا متفاوتی بهره می برد که از این ظاهر متفاوت می توان به موتور جستوجوی پیشرفته تر و صفحه ی اول ( home page ) کاملا متفاوتی اشاره کرد.این مرور گر در این نسخه ، عموما از رنگ قرمز جهت تم اصلی خود استفاده می کند.همانطور که ذکر شد ، قسمت جستجوی آن ، اکنون قابلیت خواندن کد های QR را دارا می باشد.همچنین ، اخبار مهم و پربازدید نیز در صفحه ی اصلی این مرور گر نمایش داده خواهند شد که این کار ، باعث دسترسی سریع به اخبار روز می باشد.توسعه دهندگان اپرا ، با ایجاد چنین بروزرسانی در این مرورگر باعث افزایش ۴ برابری سرعت کارکرد آن شدند.

مرورگر opera mini قبل از آیفون ۸ به طور کلی تغییر کرد - تکفارس 

یکی دیگر از بروزرسانی های قوی در این نسخه از مرورگر ، سیستم AI در این مرور گر است. به این صورت که خود نرم افزار به صورت خود کار ، به شما صفحاتی از وب را نمایش می دهد که توجه شما را جلب کنند و این کار بصورت اتوماتیک وار انجام می شود. این سیستم AI در کشور های محدودی از جمله کشور های غنا ، کنیا ، هند ، اندونزی ، نیجریه ، آفریقای جنوبی ، تانزانیا و ایالات متحده قابل استفاده است. به زودی در کشور های دیگری مانند پاکستان  ، روسیه و بنگلادش این سیستم قابل استفاده خواهد بود.

در آخر ، توسعه دهندگان این مرورگر دعا می کنند که این تنها شروعی بر تغییرات اپرا می باشد و به زودی اپرا مینی را منتشر خواهد کرد. بنابراین ، باید شاهد تغییرات زیادی در ماه های آینده باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید