لپ‌تاپ Lenovo’s Yoga 920 پردازنده ۴ هسته ای خواهد داشت - تکفارس 
لپ‌تاپ Lenovo’s Yoga 920 پردازنده ۴ هسته ای خواهد داشت - تکفارس 

لپ‌تاپ Lenovo’s Yoga 920 پردازنده ۴ هسته ای خواهد داشت

علی فلاح
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - 17:00
لپ‌تاپ Lenovo’s Yoga 920 پردازنده ۴ هسته ای خواهد داشت - تکفارس 

مدت زیادی نیست که لپ تاپ های lenovo به خاطر کارکرد مقرون به صرفه خود ، بسیار در میان مردم محبوب شده اند. در مورد برخی از لپ تاپ های مبدل نیز برخی از مشکلات باعث کاهش محبوبیت این گونه از لپ تاپ های lenovo شد اما دیگر امسال ، با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید شد. این کمپانی تولید کامپیوتر ، از ۳ دستگاه منحصر به فرد رو نمایی خواهد کرد که ۲ مورد از آنها لپ تاپ های Yoga 920 و همچنین Miix 520 خواهند بود که از پردازنده های نسل هشتم چهار هسته ای بهره خواهند برد که بسیاری از عملکرد ها را به آسانی تمام انجام می دهند.

لازم به ذکر است که این دستگاه های قابلیت کارکرد با صدا را نیز دارند. مدل های Yoga 920 و Miix 520 این قابلیت را دارند. این کار با استفاده از میکروفون هایی اختصاصی انجام می شود که قابلیت شنیدن از فاصله های دور را دارا می باشند. به عنوان مثال اگر می خواهید از وضعیت آب و هوا با خبر شوید و از لپ تاپ خود فاصله دارید ، اصلا نیازی به حرکت نیست.

مدل Yoga 920 پرچم دار لپ تاپ های Lenovo می باشد. به نسبت به نسخه قبلی خوب ، یعنی مدل Yoga 910 بسیار موفق تر است. مدل Yoga 920 hc صفحه نمایش ۱۳٫۹ اینچی بهره می برد که نسبت به نسخه قبلی خود ، قابل قیاس است. این نمایشگر ، از همه نظر کامل و همچنین دارای قابلیت نمایش تصاویر (به صورت دلخواه) ۴K هستند. لازم به ذکر است که استفاده از قلم نیز برای این صفحه نمایش تعبیه شده است که از سطح حسگری ۴۰۹۶ برخوردار است و لگ (Lag ) بسیار کمی دارد. در مورد سیستم صوتی این دستگاه می توان به Dolby Atmos و Thunderbolt که دارای ۳ عدد پورت می باشد اشاره کرد که به لذت تماشای فیلم بسیار خواهند افزود.

مدل Yoga 920 در هنگاه عرضه به بازار در ماه اکتبر، با قیمت ۱,۳۳۰ دلاری به فروض خواهد رسید.لازم به ذکر است که مدل Yoga 920 بهترین لپ تاپ شرکت lenovo خواهد بود چرا که از قلم و صفحه نمایش بسیار عالی و همچنین بنا بر گفته این شرکت ، بهترین مدل لپ تاپ قابل حمل خواهد بود. برای پردازنده های نسل ۷ و نمایشگر های ۱۰۸۰p و همچنین قیمت های پایین تر ، باید مدتی صبر کنید. با توجه به اخبار اعلام شده از سوی این شرکت ، لپ تاپ هایی با پردازنده نسل ۷ با قیمت ۶۵۰ دلار در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

در مورد مدل Miix 520 ، باید این را بگوییم که اگر نسخه قبلی آن یعنی Miix 510 را مشاهده کرده باشید متوجه خواهید شد که در این مدل ، دیگر با لگ و کند شدن سیستم روبرو نخواهید شد. مدل ۵۲۰ از دوربین ۳ بعدی برخوردار است که به شما قابلیت عکس برداری به صورت ۳ بعدی می دهد. این نسخه از لپ تاپ های Lenovo نیز در ماه اکتبر عرضه می شوند که قیمتی برابر ۱۰۰۰ دلار خواهند داشت. لازم به ذکر است در آمریکای شمالی ، یک عدد کیبورد و قلم برای این لپ تاپِ جدا شدنی در بسته بندی وجود خواهد داشت.

تصویری از مدل Yoga 920 :

تصاویری از مدل ۵۲۰ :

لپ‌تاپ Lenovo’s Yoga 920 پردازنده ۴ هسته ای خواهد داشت - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.