مایکروسافت از وجود بروزرسانی آفیس برای اندروید در ماه سپتامبر خبر داد - تکفارس 
مایکروسافت از وجود بروزرسانی آفیس برای اندروید در ماه سپتامبر خبر داد - تکفارس 

مایکروسافت از وجود بروزرسانی آفیس برای اندروید در ماه سپتامبر خبر داد

علی فلاح
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - 17:21
مایکروسافت از وجود بروزرسانی آفیس برای اندروید در ماه سپتامبر خبر داد - تکفارس 

اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان برنامه های کاربری آفیس هستید ، لازم است این خبر خوب را به شما بدهیم که شرکت مایکروسافت در ماه سپتامبر نرم افزار های آفیس خود بروزرسانی خواهد کرد.تمامی نرم افزار های آفیس (ورد ، پاورپوینت و اکسل ) از این بروزرسانی بهره خواهند برد. این بروزرسانی نرم افزار های آفیس جهت ارتقا رابط کاربری و امنیت استفاده از این نرم افزار ها می باشد.

به عنوان مثال در نسخه ی جدید نرم افزار ورد ، امکان مشاهده زنده تغییرات در حال بوجود آمدن توسط کاربران برای شما وجود دارد. این به این معنی است که با بازده و کارایی بیشتر با تیم و همکاران خود ، می توانید به تولید محتوا و ویرایش فایل ها و پروژه های خود اقدام کنید. همچنین ، هر سه ی این نرم افزار ها در رابطه با امنیت از قوی ترین سیستم های نرم افزاری استفاده می کنند به صورتی که نرم افزار مورد استفاده توسط کاربر در برابر حملات امنیتی بسیار مقاوم خواهد بود.این به این معنی می باشد که لینک های متفرقه موجود در اسناد ، دیگر قفل می شوند و این به امنیت استفاده از آفیس کمک بسزایی کرده است.

اگر از کاربرانی هستید که مدام از ورد بر روی اندروید استفاده می کنید ، مشاهده خواهید کرد که دیگر اضافه کردن صفحات خالی(سفید) بسیار راحت تر و آسان تر شده است. دی نسخه جدید ورد می توانید با یک کلیک ، یک صفحه ی جدید ایجاد کنید. در مورد پاور پوینت نیز لازم به ذکر است که از این پس کاربران امکان اضافه کردن انیمیشن در اسلاید ها را خواهند داشت.

تمامی ویژگی های ذکر شده ، برای کاربران Office Insiders وجود دارد و در ماه سپتامبر همین سال ، برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید