شارژ بی‌سیم iPhone در حدی که فکر می‌کنیم سریع نخواهد بود - تکفارس 
شارژ بی‌سیم iPhone در حدی که فکر می‌کنیم سریع نخواهد بود - تکفارس 

شارژ بی‌سیم iPhone در حدی که فکر می‌کنیم سریع نخواهد بود

علی فلاح
۸ شهریور ۱۳۹۶ - 12:00
شارژ بی‌سیم iPhone در حدی که فکر می‌کنیم سریع نخواهد بود - تکفارس 

این خبر که آیفون ۸ ( یا آیفون Pro ) مجهز به شارژ بی سیم خواهد بود ، کاملا تایید شده است اما اطلاعات دقیق تری در مورد اینکه چگونه کار می کند و این که آیا این تکنولوژی از استاندارد های روز پیروی می کند یا نه ، در دست نیست. اما گزارش های اخیر ، بر سریع نبودن این سیستم دلالت می کنند.با توجه به یک منبع ناشناس ، آیفون ۸ از استاندارد وای فای QI استفاده خواهد کرد. اما از ویژگی شارژ کردن ۱۵ واتی که یکی از شاخص های استاندارد ۱.۲ QI است ، بهره ای نخواهد برد. به این ویژگی شارژ سریع نیز گفته می شود اما در عوض ، اپل برای مجهز بودن به پروفایل شارژ ۷.۵ واتی تلاش می کند و این ویژگی به نوب خود ، از ویژگی های استاندارد شارژ دستگاه ها محسوب می شود.

علاوه بر این ، این گزارش که از یک منبع ناشناس منتشر شده است ، مبنی بر این است که آیفون جدید از استاندارد های QI استفاده خواهد کرد و آیفون ممکن است استفاده کردن از چیپ کامپیوتری MFI را که برای دسترسی نرم افزار ها لازم است ، قفل کند. بنابراین ممکن است استفاده کردن از صفحه QI ممکن نباشد.

آیفون ۸ ، بنابر شایعات دارای صفحه نمایش OLED با اندازه ۵.۸ اینچی می باشد. که با توجه به این شایعه ، باتری این گوشی نیز ، مانند نسخه قبلی خود یعنی iPhone 7 Plus خواهد بود. ( با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری ). شارژ کردن با استفاده از سیستم بی سیم ، برای شارژ کردن های شبانه مشکلی نخواهد بود اما اگر به دنبال تقویت و شارژ سریع هستید ، بهتر است امیدوار وجود شارژ سریع از طریق کابل باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید