نسل بعدی Apple Watch قابلیت رهگیری فعالیت‌های ورزشی متنوع تری را خواهد داشت - تکفارس 
نسل بعدی Apple Watch قابلیت رهگیری فعالیت‌های ورزشی متنوع تری را خواهد داشت - تکفارس 

نسل بعدی Apple Watch قابلیت رهگیری فعالیت‌های ورزشی متنوع تری را خواهد داشت

امید بصیری
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 14:17
نسل بعدی Apple Watch قابلیت رهگیری فعالیت‌های ورزشی متنوع تری را خواهد داشت - تکفارس 

به نظر می رسد که ساعت های هوشمند اپل به زودی قابلیت دنبال کردن فعالیت های ورزشی بیشتری را خواهند داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در جدید ترین نسخه بتا سیستم عامل آی او اس ۱۱ (iOS 11) برخی کد ها کشف شدند که نشانگر این مطلب هستند که ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ (Apple Watch) به زودی فعالیت های ورزشی بیشتری را ردیابی و ثبت می کند. این کد ها تصویر نرم افزار اپل واچ اگزرسایزز (Apple Watch Exercises) را نشان می دهند که با تغییراتی رو به رو شده است که در نسخه حال حاضر این نرم افزار دیده نمی شود. البته برخی از این فعالیت ها و ورزش ها تنها با نسل بعدی اپل واچ یعنی سری ۳ رهگیری خواهند شد. برخی دیگر از این فعالیت ها به نسخه های کنونی اپل واچ از طریق به روز رسانی واچ او اس ۴ (WatchOS 4) خواهند آمد. این فعالیت های مخصوص را می توانید در بخش آدر بتای سیستم عامل واچ او اس ۴ پیدا کنید.

برخی از این فعالیت های ورزشی جدید شامل ورزش هایی فوتبال آمریکایی، بیسبال، بولینگ، بوکسینگ و اسکی می شوند. بسیاری از این ورزش ها به صورت معمول توسط ابزار پوشیدنی ثبت کننده اطلاعات ورزشی رهگیری نمی شوند. ایده کلی این است که اپل واچ ۳ با یک سنسوری خاص ارائه خواهد شد که به دستگاه اجازه خواهد داد تا این فعالیت های جدید را رهگیری بکند.

انتظار می رود که نسل سوم ساعت های هوشمند اپل در ماه سپتامبر یعنی ماه آینده به همراه نسل جدید آیفون های اپل معرفی شوند. آخرین شایعه خبر از معرفی این دستگاه ها در تاریخ ۱۲ سپتامبر می دهند. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید