گوشی BlackBerry KEYone اندروید ۸ را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
گوشی BlackBerry KEYone اندروید ۸ را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

گوشی BlackBerry KEYone اندروید ۸ را دریافت خواهد کرد

علیرضا دهقان
۱ شهریور ۱۳۹۶ - 17:00
گوشی BlackBerry KEYone اندروید ۸ را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

صاحبان گوشی BlackBerry KEYone باید خوشحال باشند! آنها یک گوشی با صفحه کلید QWERTY و عمر باتری عالی در اختیار دارند، این گوشی سراسر کاربردی است و بسیار امن است و انتظار داریم بلک بری در IFA 2017 در برلین، نسخه محدود Black KEYone را نیز برای مشتریان امریکایی عرضه کند. گفته می شود این مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و با ظاهری تمام مشکی یک گوشی خاص را از دل مدل اصلی در می آورد.

امروز گفته شد که این گوشی که در حال حاضر دارای اندروید نوقا است قرار است به اندروید Oreo یا ۸.۰ بروزرسانی شود، در میان ویژگی های این بروزرسانی، اندروید اوریو اتصال اینترنت برنامه های شمارا محدود می کند، پر کردن فیلد های خودکار با اجازه شما تنها تا مدتی اطلاعات حساستان را ذخیره می کند، همچنین قابلیت تصویر در تصویر از مهم ترین قابلیت هایی است که اوریو به گوشی ها می آورد، این قابلیت اجازه استریم ویدیو را در یک باکس کوچک در صفحه گوشی تان به شما می دهد، با قابلیت Instant Apps می توانید بدون نیاز به نصب برنامه ها از آنها استفاده کنید، همچنین Google Play Protect روزانه پنجاه میلیارد اپ را اسکن می کند تا از نبود بدافزار ها اطمینان حاصل کند. قابلیت بی صدا کردن مدت دار نوتیفیکیشن ها نیز به اوریو اضافه شده است و در آخر این بروزرسانی بیش از ۶۰ اموجی جدید را به گوشی شما اضافه می کند.

آپدیت شدن کی وان به اندروید ۸.۰ در کنار ویژگی های عالی اش یک دلیل دیگری است که این گوشی در میان کاندیدا های خرید گوشی هوشمند بعدی تان باشد، در حال حاضر می توانید نسخه آنلاک این گوشی را با قیمت حدود ۶۶۰ دلار تهیه کنید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید