سامسونگ گلکسی اس ۸ پرفروشترین گوشی هوشمند اندرویدی در سه ماهه دوم سال بوده است - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس ۸ پرفروشترین گوشی هوشمند اندرویدی در سه ماهه دوم سال بوده است - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس ۸ پرفروشترین گوشی هوشمند اندرویدی در سه ماهه دوم سال بوده است

سعید مزارعی
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - 21:48
سامسونگ گلکسی اس ۸ پرفروشترین گوشی هوشمند اندرویدی در سه ماهه دوم سال بوده است - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ پرفروشترین گوشی هوشمند اندرویدی در سه ماهه دوم سال بوده است اما این آیفون ۷ است که بر دنیا فرمانروایی می کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید :

چه دوست داشته باشیم یا نه، باید قبول کنیم که در حال حاضر تنها رقیب گوشی های پرچمدار شرکت سامسونگ، آیفون های شرکت اپل است، بنابراین اگر بگوییم که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ بهترین گوشی اندرویدی در سال ۲۰۱۷ از لحاظ فروش بوده است، به هیچ عنوان متعجب نخواهیم شد. اما فعلا باید به این خبر که این گوشی محبوبترین گوشی اندرویدی در این فصل بوده است، بسنده کنیم.

آخرین تحقیقات موسسات مختلف نشان می دهد که سامسونگ موفق به فروش ۱۹ میلیون از گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سراسر دنیا شده است. این میزان از فروش برای این دو گوشی، آن ها را به طور قاطع به صدر فهرست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی در دومین سه ماه سال ۲۰۱۷ می برد.

گوشی آیفون ۷ ساخته شده توسط کمپانی اپل در حال حاضر محبوبترین گوشی در کل جهان است و این محبوبیت به واسطه فروش ۱۶.۹ میلیون از این گوشی بدست آمده و این در حالی است که برادر بزرگتر آن یعنی آیفون ۷ پلاس در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ موفق به فروش ۱۵.۱ میلیونی شده است. جالب است بدانید که هر کدام از گوشی های پرچمدار شرکت های اپل و سامسونگ، چند درصد از فروش کلی گوشی های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده اند. آیفون ۷ به طور دقیق ۸.۹ درصد از فروش گوشی های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده و این در حالی است که این آمار برای گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس عدد ۵.۳ درصد بوده است.

بیایید به بررسی یک آمار عجیب بپردازیم، در عین ناباوری گوشی میان رده ساخت شرکت شیائومی یعنی گوشی Redmi 4A در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ موفق به فروش بسیار بالای ۵.۵ میلیونی شده است که این میزان فروش، ۱.۵ درصد از سهم فروش کل گوشی های هوشمند در این سه ماهه از سال است که برای یک گوشی میان رده عدد بسیار قابل قبولی به نظر می رسد.

بر اساس آمارهای گوناگون، ظاهرا شرکت شیائومی در حال حاضر چهارمین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان و دومین آن ها در کشور چین است و این در حالی است که این شرکت موفق به پرفروشترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در بخش آنلاین شده است. همانگونه که احتمالا می دانید، با توجه به سابقه بیشتر فعلا این شرکت هواوی است که به برترین تولید کننده گوشی های هوشمند در کشور چین است.

با توجه به نبود حریف قدرتمند اندرویدی برای گوشی های شرکت سامسونگ، به نظر می رسد این آمار را در سه ماهه های دیگر سال نیز شاهد خواهیم بود و گوشی های سامسونگ تا مدت های آینده نیز به امپراتوری خود ادامه دهند ولی این روند ممکن است در چند سال آتی تغییر کند، اما به طور حتم لازمه تغییر این روند تلاش بیشتر شرکت های دیگر از جمله ال جی، اچ تی سی و … است تا با ساخت گوشی های قدرتمند هم به پیشرفت خود و هم به داغ تر شدن بازار گوشی های هوشمند کمک کنند.

منبع : phoneArena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.