اندروید ۷ به زودی برای Galaxy C5, Galaxy C7 و Galaxy C9 PRO عرضه می‌شود - تکفارس 
اندروید ۷ به زودی برای Galaxy C5, Galaxy C7 و Galaxy C9 PRO عرضه می‌شود - تکفارس 

اندروید ۷ به زودی برای Galaxy C5, Galaxy C7 و Galaxy C9 PRO عرضه می‌شود

امید بصیری
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
اندروید ۷ به زودی برای Galaxy C5, Galaxy C7 و Galaxy C9 PRO عرضه می‌شود - تکفارس 

سامسونگ آزمایش کردن اندروید ۷ نوقا برای Galaxy C5 (SM-C5000), Galaxy C7 (SM-C7000) و Galaxy C9 Pro (SM-C9000) در چین را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی چه زمانی عرضه خواهد شد اما با توجه به سابقه این شرکت، می توانیم حدس بزنیم که این اتفاق در ماه بعد یا ماه بعد از آن روی خواهد داد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

علاوه بهبود بخش هایی نظیر نوتیفیکیشن بار، بهتر شدن عملکرد نرم افزار های مختلف و هم چنین تعدادی ایموجی جدید، جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ و یا نوقا تعداد بسیار زیادی از باگ ها را فیکس کرده و سرعت هماهنگ سازی و منطبق شدن را نیز بالاتر برده است. هم چنین گفته می شود که این نسخه از سیستم عامل اندروید به لطف معرفی گزینه ها و تنظیمات جدید بخش ذخیره انرژی گوشی تاثیر مثبتی بر روی عمر باتری این گوشی دارد البته این احتمال همچنان وجود دارد که سامسونگ این بخش ها را حذف کرده باشد.

با توجه به اینکه گوشی گلکسی گلکسی سی ۵( Galaxy C5)، گلکسی سی ۷(Galaxy C7) و گلکسی سی ۹ پرو (Galaxy C9 PRO) در برخی مناطق دیگر نیز عرضه شده اند، ما انتظار داریم که این به روز رسانی به زودی برای دیگر مناطق خارج از چین نیز عرضه شود. ذکر این نکته نیز لازم است که سامسونگ سابقه درخشانی در عرضه به روز رسانی های بزرگ ندارد و همیشه به روز رسانی ها بزرگ این شرکت با برخی مشکل ها رو به رو بوده اند پس پیشنهاد می کنیم تا زمان اعلام ثبات این سیستم عامل جدید بر روی این گوشی ها کمی با احتیاط با آن رفتار کنید.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید